Knaller
Forum veteraan
Prno posters![]()
Top!!!! houden zo dan

Leek me wel leuk even een vertegenwoordiger afschieten en kijken wat er uit te halen is.Maar misschien in de toekomst
Je mag geen vertegenwoordigers afschieten :teacher:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Prno posters![]()
Leek me wel leuk even een vertegenwoordiger afschieten en kijken wat er uit te halen is.Maar misschien in de toekomst
Wat moet de wereld toch zonder jouTop!!!! houden zo dan![]()
Je mag geen vertegenwoordigers afschieten :teacher:
Gaat wel eens informeren,Baja lenenVoor zachte prijsjes kan alles natuurlijk :wink: ... maar dan moet de tuin weer bestraat zijn. Maar dat duurt niet zolang meer... wordt nu al gek van het zand.
Lekker dan ragger gaat werken![]()
Vandaag zaagmans geregeld. Kan snel gaan hè?!![]()
Hopelijk vandaag of morgen de servo's voor de Robin binnen. Dan wordt het flink doorbouwen en kan ik zondag misschien even iets bruut ontmaagden (voor de 3e keer, dat dan weer wel).8)
Hopelijk vandaag of morgen de servo's voor de Robin binnen. Dan wordt het flink doorbouwen en kan ik zondag misschien even iets bruut ontmaagden (voor de 3e keer, dat dan weer wel).8)
Ja en? 8O Ik vraag het lekker aan mijn 3D vriendje die mij ook mijn Monsuntje heeft voorgevlogen.En misschien is Ronald er nieteens :teacher:
En misschien is Ronald er nieteens :teacher:
Officieel niet. Maar dat is na een trim rondje en 3x een landing oefenen wel opgelost. Loopings, rollen en bochten is geen probleem.mag sleur niet vliegen dan ?
Officieel niet. Maar dat is na een trim rondje en 3x een landing oefenen wel opgelost. Loopings, rollen en bochten is geen probleem.Dit is gewoon een hele grote Calmato. 8)
Accubakje voor komend weekend in de lak gezet. Verlichting voor de disk ligt klaar om te solderen. Motorsteuntje voor de Micro Swift zagen en er op plakken, servootjes er op, wat lampjes erbij, ook klaar.