Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Zo, ook weer terug. Een hoop geleerd dit weekend. Hoe verder je het land in gaat, des te meer het kost. :? :( Gisteren al ongepland een vlieger opgehaald, vandaag uit Goes terug gekomen met een kofferbak vol audiomeuk. 8O Maar wel twee hippe roze boodschappentassen erbij, je moet er wat voor over hebben. :thumbsup:

vg05de.jpg

Geweldig Sleur, ben benieuwd wat je allemaal gehaald hebt :yes:

Ik was vandaag druk bezig met de thuisstudio, anders was ik graag meegegaan.

Dit is het resultaat van vandaag :banana:

IMG-20140525-WA0002_zpskikb4rlf.jpg

En zo was ik begonnen 8O
20140504_120228_zpsflnzvnjy.jpg

allemaal goed bezig :D

was rustig op het veld heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen , logisch , siggy en ik waren er niet :mrgreen:

heerlijk zo'n relax dag !!

Vooral meuk voor McFloorie haar thuisstudio: Xenyx Q1202USB mixer, Devine DM58 microfoon, Samson standaard t.b.v. microfoon, een Cajon trommelkast en kabels. Voor mijzelf een Omnitronic spanningspaneel, veel kabels, plopfilteren een harde plasser van alle apparatuur waar ik mee gespeeld heb (o.a. de CDJ/CDM2000Nexus, Allen & Heat XB14 mk.2 mixer, lichtsystemen, midi keyboards, de Roland set als opvolger van de klassieke TB808 etc.). Effe vette live hardstyle buiten in de tent, frietjes en fris, mooie demo's etc. Dagje wel besteed, been there, seen it all, t-shirts moest je voor betalen. :? ;)

Vooral meuk voor McFloorie haar thuisstudio: Xenyx Q1202USB mixer, Devine DM58 microfoon, Samson standaard t.b.v. microfoon, een Cajon trommelkast en kabels. Voor mijzelf een Omnitronic spanningspaneel, veel kabels, plopfilteren een harde plasser van alle apparatuur waar ik mee gespeeld heb (o.a. de CDJ/CDM2000Nexus, Allen & Heat XB14 mk.2 mixer, lichtsystemen, midi keyboards, de Roland set als opvolger van de klassieke TB808 etc.). Effe vette live hardstyle buiten in de tent, frietjes en fris, mooie demo's etc. Dagje wel besteed, been there, seen it all, t-shirts moest je voor betalen. :? ;)

en nu in gewoon nederlandsch :)

Zo, vandaag even lekker de Sebart Sukhoi en de DJI Phantom2 uitgelaten. Ondertussen ook een selfie gemaakt met :lol:

132412_828463850498729_4248920865212409504_o.jpg

Back