Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Never mind. MIschien niet netjes voor hier :) ;)

zo maak je nooit kans op terug keer op die nette elite club ;)

te5ujupy.jpg

te5u2ede.jpg

gaaf ding ,en nogmaals , echt een sleurvliegert ;)

hij kijkt zo blij als een kind :D

ik maak er morgen wel een lipo dagje van , ligt hier een hele berg aan de tiet .
goed voor de mite ,ez , en funjet

Wat een kudt vlieger. Past niet eens op de kast en als je hem schuin houdt, loopt er van alles uit. Dat had ik nooit met die elektro vliegertjes. :rolling:
Net nog even gestart in de tuin... Mooi geluidje hoor. *fap* *fap* *fap*

10crift.jpg

Hoe weet jij dat nou Junkie? Mischien wel meer dan wij allemaal bij elkaar?

das waar , weet je nooit met die vrijgezellen ;)

Wat een kudt vlieger. Past niet eens op de kast en als je hem schuin houdt, loopt er van alles uit. Dat had ik nooit met die elektro vliegertjes. :rolling:
Net nog even gestart in de tuin... Mooi geluidje hoor. *fap* *fap* *fap*

zie je wel , is niks voor jou , en ik ben wel bereid er 150 E voor te betalen .
wel eerst ff de benzine eraf poetsen graag :)

Dat klopt niet hoor als je hem schuin houdt... dan moet alles gewoon droog blijven :yes:
Kwam uit de overloop vandaan, slang is te kort, direct van de tank naar de nippel onderop. Niet twee lussen zodat het er niet gelijk uit loopt. Een van de vele aandachtspuntjes. :teacher:

zie je wel , is niks voor jou , en ik ben wel bereid er 150 E voor te betalen .
wel eerst ff de benzine eraf poetsen graag :)
Tsja, dat poetsen wordt ook nog wel een puntje van aandacht. :mrgreen:

Gewoon benzine of nitro gaan vliegen dat hoort te stinken:D
Lezen:
Thuis de motor getest komt z'n apart luchtje vanaf :mad:
Elektro stinkt dus ook. :yes: ;)

En waarom je een gebruikte vlieger altijd goed moet controleren. Sleur heeft al geen vertrouwen in de soldeerkunsten van anderen. Zo ook nu blijkt dat wantrouwen een goede eigenschap. Zie hier hoe de bedrading van de servo gewoon zonder bescherming zit. En dat geconstateerd op 3 van de 7 servo's die voorzien zijn van een verlenging. 8O Dus alle servokabels worden in ieder geval vervangen. :thumbsup:

robin2160-bad_soldering.jpg

Nou gaan de Trutnigy TGY-5513MD servo's er sowieso uit. Retetraag en geen HK meuk in een 10kg vlieger. :nooo:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back