Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is het zogenaamde boeiertuig waar ik niet iets van kan vinden. En is ook in de loop van jaren behoorlijk veranderd. Maar ik zoek 19e eeuwsJa inderdaad,maar dat kan misschien afhangen van waar de boeier is gebouwd, of wordt gebruikt
., ik kijk nog even verder
Daar kijk ik ook wel regelmatig maar ook daar zag ik dit niet in het geheel. Of wat wazig. Ik zal eens een aantal foto's printen en naast elkaar gaan leggen om zodoende een overzicht te krijgen. Het liefste zou ik naar Enkhuizen willen rijden maar daar mag je nog niet naar binnen. Oftewel ik loop een beetje vast op dit momentWellicht kun je nog eens op sos kijken bij de sperwer van kortes
Ik zou er toch een telefoontje aan wagen hoor Hans, de situatie uitleggen en voor je het weet zit je er dan misschien wel aan de koffie.........Het liefste zou ik naar Enkhuizen willen rijden maar daar mag je nog niet naar binnen.
Ik heb ze zojuist een lief mailtje gestuurdIk zou er toch een telefoontje aan wagen hoor Hans, de situatie uitleggen en voor je het weet zit je er dan misschien wel aan de koffie.........
Niet geschoten is zeker mis.....
maar om dit soort frutsels te maken en te solderen vergt wat tijd voor mij.![]()
Die ga je krijgenIk mis de bout door de schijf?! Mooi die details die het ‘af’ maken. Goed bezig Hans.
Dank je wel Peter!Er zijn niet veel bouwers die dit snel kunnen Hans, maar dit zijn wel hele mooie details om er op te maken![]()
+1Geef je ook soldeer lessen??????