Tnx Erik. Ja, Brinckhorstlaan, leuke tijd!
21ste ben ik reserve, zal eens kijken of er wat te ruilen valt.
Groetjesss
21ste ben ik reserve, zal eens kijken of er wat te ruilen valt.
Groetjesss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tnx!Prachtig project, en wat een prachtige Boxer pup, geniet ervan![]()
Zijn er onder ons nog meer die de nadagen van de Thunderstreak in Eindhoven in praktijk hebben meegemaakt? Vliegveld Eindhoven?
Jazeker. Toen ze op Eindhoven vlogen zat ik op de lagere school, bij de eendjesvijver, die gelegen was in een soort van verlengde van de start-/landingsbaan. Als ze overkwamen werd het lesgeven gestopt ivm het oorverdovende lawaai. De hoge gebouwen van Philips stonden er toen nog niet.
Hendrik de keyzerplein
Gesleuteld heb ik nog aan een Thunderstreak in een hangaar op Deelen en naar ik me herinner stonden er toen ook nog een aantal achteraf langs een taxibaan in bosrijke omgeving. Ze waren toen al niet meer in operationele dienst. Dat laatste kan ook Eindhoven geweest zijn............. herinneringen, herinneringen. Indertijd was ik ingedeeld bij het 316 squadron, dit squadron vloog toen met NF5A en B en is in 1985 opgeheven.
Goh, wat raar.... het squadron waar je bij beweert ingedeeld te zijn, is ongeveer op je 6e verjaardag opgeheven...
Trek zelf je conclusies.