Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het achterste deel had ik gisteren gelegt en als alles klopt kan ik morgen het grote deel dicht leggen. het afstapje bij de stuurhut is er uit en ligt nu effen met het verdek anders kwam het niet uit met de tekening van van de velde.
thx moet nu eerst nog de trappen enzo maken dus wat van de overloop naar het verdek gaat ook de spil pompen enz voor ik alles kan dicht leggen, dus vandaag wat ander werk dan een dek dicht leggen ook het schot van de constabel moet er nog in
Je bent en blijft weer goed bezig Dirk, ik hoop dat je haar ook meeneemt naar de ontmoetingsdag zodat we het allemaal eens in werkelijkheid kunnen bekijken.
Blijft spectaculair om te zien. En volgens mij gaat Germt een paar kielafdrukken in z'n benen krijgen als ie hem op schoot heeft (de Utrecht) D'r zitten volgens mij aan een goed aantal kilo's aan hout in.