Provincie van Utrecht 1663 1;48

Ik dacht dat dirk deze uitgave wel kende, maar het betreft de utrecht uit 1653. en het model is een kerkschip.

kan de dee ook wel even meenemen als je wilt

ben in volle voorberijding van het verdek

002_zpsc00e968c.jpg

003_zpsdc8f83db.jpg

het achterste deel had ik gisteren gelegt en als alles klopt kan ik morgen het grote deel dicht leggen. het afstapje bij de stuurhut is er uit en ligt nu effen met het verdek anders kwam het niet uit met de tekening van van de velde.

Inderdaad prachtig! De onderdelen van de puzzel zijn er alweer in verwerkt en overdekt voordat je het door hebt.

Grt
Diederik

thx moet nu eerst nog de trappen enzo maken dus wat van de overloop naar het verdek gaat ook de spil pompen enz voor ik alles kan dicht leggen, dus vandaag wat ander werk dan een dek dicht leggen ook het schot van de constabel moet er nog in

Je bent en blijft weer goed bezig Dirk, ik hoop dat je haar ook meeneemt naar de ontmoetingsdag zodat we het allemaal eens in werkelijkheid kunnen bekijken.

ja breng hem zeker mee dick

wou ff kijken of de geschutsvulling redelijk uitkwam en had ook nog 2 loopwagens staan en er is ook voldoende plaats voor het geschut op het verdek

001_zps6f577ca4.jpg

003_zpsa359f435.jpg

Blijft spectaculair om te zien. En volgens mij gaat Germt een paar kielafdrukken in z'n benen krijgen als ie hem op schoot heeft (de Utrecht) D'r zitten volgens mij aan een goed aantal kilo's aan hout in.

dat valt best mee hoor ik schat iets van een 500 gr maar zal hem morgen eens op de weegschaal zetten dan weten we ineens wat ze nu weegt

Back