Plaats hier je "Mooiste zweefvlieg filmpjes"

Wees dan een kerel, en ga er gewoon in zitten :)

Toch te klein, dus nog stoerder: erop :banana:

full

Rick

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik heb hem eerder gezien maar weet niet waa, als ik de youtube code intik bij zoeken vind hij hem niet dus durf ik hem hier wel weer tussen te zetten.

Ik heb (weer) met open mond zitten kijken hoe verschrikkelijk hard deze jongens durven te vliegen!

Pfffff........stle je voor dat je daar nietsvermoedend een beetje rondjes staat te knuppelen en dit komt ff laag over.......ik zou plat op de grond gaan liggen en aan leuke dingen denken!

DS op het vlakke land

Hier een interessant filmpje, wie laat voor het eerst zien dat het met een model mogelijk is?

Rick

Dat is toevallig. Gisteravond op Facebook aan een paar vrienden dit filmpje laten zien:

Dat is inderdaad toevallig. Wat denk je Dirk, zou de rest van het land nog willen weten hoe wij hier op uitkwamen? :)

Het lijkt me inderdaad bijzonder Justus om dat in het echt te hebben kunnen aanschouwen.

Als ik Wikipedia goed heb gelezen zijn het nog best zware vogels ook.

.....wie laat voor het eerst zien dat het met een model mogelijk is?.......

Het lijkt mij niet onmogelijk en een stuk minder belastend dan het DS-en zoals 'wij' dat kennen. Misschien eens met een elektrozwever proberen op het strand.....voorwaarde is denk ik wel dat je constant die lage bocht op 1 meter boven de grond doet en dat je een flinke doortrek hebt als je weer omhoog gaat.

Oh.....en wat de computersimulatie niet laat zien maar het filmpje van de echte albatros wel is dat die slimme jongen ook in de luwte tussen de hoge golven duikt om zo de energie op te pikken alsof je van achter het duin terug komt.
En die golven worden op open zee makkelijk een metertje of 5 a 6 hoog dus daar haalt hij erg veel uit ook.

Back