Plaats hier je "Mooiste zweefvlieg filmpjes"

Hier zie je naast andere zaken o_O vanaf 6:52 een Alula vliegen :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Een still uit een youtube video laat een prachtig vliegmogelijkheid zien.

photo

(een plaatje uploaden werkt nog niet lekker)

Hier zie je naast andere zaken o_O vanaf 6:52 een Alula vliegen :(

Grappig dat bovenstaande link wel op Tapatalk werkt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Een korte samenvatting van onze 1:1 zweefvluchten in Tjechie. Op dit veld wordt ook model gevlogen dus een ideale locatie :) 's-morgens modelvliegen, ontbijten en dan de Libelle monteren.......

Laatst bewerkt:
Mooi! Zijn jullie alleen op de Schweisel geweest of ook nog op de Petit Ballon?

Wij gaan begin juli weer!
Max

Mooie film, maar met jullie achter de knuppels, goed weer en zo'n mooie site kan het niet anders.
Op die plek ben ik eens wezen vliegen met een nationale Franse F3F wedstrijd. Daar oa de Wasabi de ruimte zien benutten. Wat een helling zo redelijk dichtbij.
In Augustus vlieg ik er weer. RC-Netwerk open.
Rick

Gave film Raymond!
Mijn filmpjes zitten technisch wat minder in elkaar maar de beelden van onze vakantie op de Gerlitzen zijn denk ik ook wel fraai

Mijn filmpjes zitten technisch wat minder in elkaar maar de beelden van onze vakantie op de Gerlitzen zijn denk ik ook wel fraai
Maakt toch niet uit? Er zitten inderdaad fraaie beelden tussen. Jullie hebben zichtbaar genoten, dat is het belangrijkste.
Het hotel is wel een stuk mooier dan toen ik er was (tijdens de verbouwing).

Mijn beeldverslag van de 3,5 dagen die ik met de mannen heb mogen rondhangen op de Gerlitzen

Edit: nu nog kijken hoe dit op het nieuwe forum moet
Edit2: gelukt!

Normaal zie je de zwever boven de sleper hangen.
Waarom nu niet?[emoji3]

Met mijn smartphone verstuurd

Justus, helaas vind youtube dat ik in duitsland woon en mag ik jouw filmpje niet zien.. :( Ik woon toch echt in NL :( Drenthe ligt misschien dan wel helemaal ver weg in het oosten/noorden maar we horen echt bij NL. Snif snif mijn ipjes worden gediscrimineerd ..

Kijk wel straks via dailup modem ... :)

Back