Om op het geschutsdek te kunnen komen, hebben ze op de replica van de Herrmione in elke hoek van de kuil een trap staan, en aangezien Artesania hier niet in heeft voorzien bij deze versie van de Kit, heb ik zelf iets in elkaar geknutseld, eerst een malletje gemaakt om de trapbomen iets in te zagen.
Dit moest met enig beleid gebeuren, want de trapbomen zijn slechts 1 millimeter dik.
Voor 4 trappen heb ik de bomen gezaagd, plus 1 reserve, en toen ik de trappen in elkaar zou plakken, kwam ik erachter dat ik beter iets langer nagedacht had, want er is natuurlijk een linker, maar ook een rechter trapboom.
Dus nog maar een malletje gemaakt voor de rechter trapbomen, en een malletje om de trappen rustig in elkaar te kunnen plakken.
Ik moet zeggen dat de trappen er wat afgeleefd uitzien, de treden liggen niet allemaal kaarsrecht, maar ze kunnen ermee boven komen.
De trappen zijn in de kuil geplaatst, en om aan de arbowetten te voldoen heb ik van messingdraad een paar trapleuninkjes erbij geknutseld, en ze zien er nu zo uit.
Het volgende klusje worden een paar grote knechten, en ook en een paar belegbanken, want de knechten heeft Artesania ook niet in voorzien, en de belegbanken willen ze aan de spreehouten vastplakken, en dat heb ik nog bij niet een model gezien.
Tot de volgende keer