Peters hermione la fayette

Dit is nog de "betere" oude kit van AL

Hoi Peter, dat klopt, dit is nog de oude versie, maar er komen wel wat aanpassingen op, zoals de spiegel zoals je kunt zien in het verslag.
en Verder probeer ik de ijzeren onderdelen ook wat te vervangen voor hout. :):)

Zo, het heeft even geduurd, maar ook het kleine bijbootje is klaar, maar ik vond dit nog wel wat een uitdaging om in elkaar te zetten, ik ben momenteel beter met iets groter knutselwerk.
Maar hele leuke bootjes zijn dit.
Het roer van het kleine bootje ligt in de boot, die van de grote is dry-fit geplaatst, want ik weet nog niet of zij met roer in de kuil past.
Ook een standertje is gemaakt, van een stukje triplex wat ik nog had, in model gezaagd naar het model van het stukje triplex waar de spantjes uit weg kwamen, en een paar stukjes sateh prikkers ertussen.

@Jaques Bedankt voor het compliment Koos, ik ben er ook heel content mee zo:):)

@Ptèr Dank je wel Peter, in principe kan iedereen dat natuurlijk peter, kwestie van geduld, en slopen als iets niet goed zit. Hier zijn ook verschillende plankjes weer losgenomen omdat ze op het scheepje minder mooi zaten dan verwacht na het passen :oops::oops:

@Herby63 Dank je wel Herman, ik ben er ook blij mee hoe het uitgepakt is :):)

@Avado Dank je wel Avado, ze stonden ook heel mooi in de kuil, dus we zijn er allebeide heel blij mee :):) De afwerking komt als het dek op het schip ligt, dan weet ik of het met of zonder roer kan

Nouw kijk nouw. De Bijbootjes is af en dit is great om jouw weer aan de knutsel te ziet Peter. Deze bijbootjes blij nou mmar een challenge, maar jou bootjes heb prachtig gelukt.

@Heinrich, my friend, Ja, ik ben weer aan de knutsel, en de bijbootjes zijn een heel eind af, de verdere afwerking komt later nog, maar so far, so good.
Nu weer verder met de Hermione zelf.

Back