Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En is dit de eerste auto met een outrunner?
Ik vind de snelheid op land meer dan prima! Ook de schokbrekers lijken hun werk prima te doen.Na de defecte bus aangepast te hebben ging het bij de eerste proefrit daarna weer mis. Eerst liep hij goed, toen plots een hoop geratel:
Ik had dus een oude Graupner koppeling gebruikt die al in meerdere modellen dienst had gedaan, en een jaartje of 20 oud was. Hij kom het nu niet meer aan, het arme ding... Deze dan maar vervangen door een steviger exemplaar, en toen ging alles wel goed. Drie maal scheepsrecht, waarmee dit topic binnen de (speed)boten toch nog legitiem is.
De volgende beelden dan weer niet, staat geen druppel water op:
Het piepen is in werkelijkheid een stuk minder dan op de video. Hoe dan ook is nu het eerste aspect van dit model klaar; hij rijd!!En nog best goed ook vind ik.
Ik hoor geen piep Eric, maar dat kan ook aan de 'stoorzenders' hier in huis liggen. Wanneer je een piep hoort, is het geen kwestie van in- of outrunner, het is de regelaar die piept. Je hoort de (geselecteerde) PWM frequentie: 8, 12 of 16kHz. Mocht het geluid storend zijn dan zou je nog 32kHz kunnen selecteren, buiten de gehoorgrens.... Ja, een outrunner geeft als extra altijd een hoge piep ...