openpilot info draad

Laten we een kat een kat noemen.
Als je het topic hier doorleest zie je dat het Coptercontrol bordje heel gegeerd is.
er is maar een beperkte oplage en een grote vraag.
Als ik dan ééntje te beschikking stel dan krijg ik verscheidene lachwekkende biedingen(gaande van 50 € - 95€)
ik heb betaald voor dit bordje : 85 € + 7€ verzending(portugal) en dan moet dit nog naar NL verzonden worden .
Als je weet dat dan het hoogste bod 95€incl verzending naar NL is dan houdt het hier wel op voor mij.Om dit bordje te bemachtingen heb ik ook m'n werk laten staan om als een gek op F5 te drukken etc.
Nee , tot spijt wie het benijd maar dit bordje blijft dan wel in m'n kast.
Sorry.

@Helmuteke,
Nou dan blijft het lekker in de kast toch..
En jij vind €95,00 lachwekkend????

@Helitony,
Die zekering zit er tussen voor de LED's,
De LED's zitten op dit frame nog niet gemonteerd maar de aansluit connectors wel.
Op de tweede die ik heb (voor het nachtvliegen) zitten ze wel, en bij een eventuele crash kan het zijn dat de draden van de LED's op de ballen kortsluiting zouden kunnen maken, vandaar de zekering.

zie ook foto

LED's Quad (schuin).jpg

LED's Quad (achter).jpg

Laatst bewerkt:
Hoi, Mario.

We hebben nu al een paar keer in het pikke donker gevlogen, bij ons op de club hebben we allemaal quads met LED's.
Alvast een beetje voor de kerst :)

De LED's op de ballen heb je echt nodig om goed te kunnen vliegen, ook die op de kap helpen maar zijn geen noodzaak om te kunnen nachtvliegen.
Belangrijk is dat de voorkant van de stangen en ballen witte LED's en op de achterste stangen en ballen rode LED's ie plakken. En vanaf de zijkanten moet er op de stangen niets zitten, zie ook op de foto's boven.
We hebben alle andere mogelijkheden gedaan, maar alleen op deze manier kun je echt ook goed nachtvliegen zowel ver weg en dichtbij.

Laatst bewerkt:
hallo

heb een paar vraagjes.

heb het volgende zo aangesloten,maar zit toch met wat vragen.

thro - zwart/rood/wit
aile - blauw
elev - geel
rudd - groen
gear - oranje
- paars niet aangesloten

aux - stekker voor mijn led verlichting.bediening met flap gyro switch.

quad doet het goed.

de oranje en paarse kabels waar zijn die normaal voor?

en wat is de functie van de gear fmode switch op de zender,ben op het cc forum(filmpje) erachter gekomen dat dat een 5de kanaal is.en ze de oranje kabel ook aansluiten.

ik heb een spektrum dx6i zender.

gr
martin

ik ben me mini y6 weer aan het op bouwen.
ik had een paar regelaars en motoren geleend voor me mini quad om dat ik 2 setjes te kort had.
nieuwe motoren en regelaars besteld en ingebouwd in de y6 en de end punten in geregeld en de brain er in en proggen maar het proggen is geen probleem maar na dat ik klaar was blijft een regelaar in het alarm staan piepen dus.
op nieuw de end punten gedaan maar nog steeds heel vreemd.
nu de vraag ik heb als ontvanger een frysky met ppm en zo ook ge progt zou het daar aan kunnen liggen????.
de zelfde regelaar die blijft piepen op een andere kanaal geprobeerd maar dat haalt ook niks uit.
of zou de regelaar niet goed zijn al betwijfel ik dat om dat i op de ontvanger aan gesloten prima werkt en niet piept.

wie weet er raad want dit gebeurt me niet vaak dat ik er iet uit kom.

Laatst bewerkt:
Back