openpilot info draad

Ook ik ga mijn best doen om op het juiste moment online te zijn en er twee te bestellen. Als het gaat lukken doe ik graag een ander ook een plezier. En mocht het me niet lukken doe ik graag een beroep op een ander.

Dat wordt leuk maandag tijdens colleges continu op me ipod op vernieuwen drukken en dan me vader smsen of hij ze wil kopen. Hou me ook graag aanbevolen als iemand een tweede heeft en zal natuurlijk er ook twee proberen te bestellen voor als iemand anders ze mist loopt.

Site is up maar . . . Out of stock

Bedoeling van de makers is dat je eerst acount aanmaakt , in loop van week komen ze binne

Laatst bewerkt:
Site is up maar . . . Out of stock

Bedoeling van de makers is dat je eerst acount aanmaakt , in loop van week komen ze binne

pfff keek net of die online was en zag meteen out of stock schrok me rot dacht al ,nu alles al weg
maag goed heb me geregistreert en nu maar verder hopen:D

he jongens kan iemand mijn misschien een beetje advies geven?

Ik zit namelijk te wtijfelen om of een Copter Controle of een Hobyking KK clone bordje te nemen voor mijn eerste zelfbouw tricopter.
Wat zijn de verschillen en maakt het kwa stabiliteit nog veel uit?

oké, is wel een van de dingen waar het om gaat bij multi copters en vooral als beginner is dat wel fijn als hij uit zichzelf zo stabiel mogelijk kan blijven hoveren, maar is dat verschil groot genoeg dat het het prijs verschil rechtvaardigt?

jazeker weten als je een beginner bent, absoluut makkelijker om te leren. en ik denk dat de usb ook wel fijn is om alles in te stellen

oja dat komt bij de hobby king bordt er ook nog bij, zo'n ding om hem uit te lezen en die hoeft hier dus niet bij CC. dus dan is het prijs verschil al weer 15,- minder voor zo'n uitlees kaartje (weet even niet hoe deze meer hete).

ja voor het geld was en is het een fantastisch bordje, super strak in de bochten , maar ik denk om te leren vliegen is een openpilot wat makkelijker, en vergeet niet de verzend in invoerkosten en tijd

Ja, ik weet de kwaliteit niet. ik weet niet of het nog uitmaakt maar er komt ook een staart roer op, omdat het een tricopter word.

Ik kreeg vandaag nog een pakketje van HK wat ik anderhalve week geleden besteld had.

Belasting weet ik nu ook wel raad mee. er ligt op dit moment nog een complete Heli 450 bij de douane. De onderdelen van de multicopter heb ik gewoon opgesplits naar pakketjes van maximaal 28dollar. want tot 22euro hef je geen belasting te betalen.
Dus dan maar 3,4 of 5 x wat bestellen, want dat gebeurt me niet weer.
De bestel kosten lopen verhougings gewijs gelijk op dus dat doet het hem niet.

edit;

kan ik niet beter een topic openen van wat ik ga maken, want ik denk dat ik ook nog wel wat vraagjes heb:-).

Laatst bewerkt:
Ach als je met een KK kan vliegen kan je alles vliegen, andersom is het even wat anders ;)

Heb het dan wel over de laatste V4.7 firmware van kapteinkuk.

Michel was de grapjas zeker :-p

even uitleggen :

De store is online zodat je je zich al kan registreren en een melding laat toekomen als ze op stock zijn .
Er zijn er 2stks / koper toegelaten.
Mijn voorstel is , als je er kunt kopen , koop er direct 2 , je kan dan de overbodige altijd kwijt aan mede forumlid.

de nieuwe eu shop voor openpilot

Michel,

Moeten we bij levering van uit deze shop nog rekening houden met verdere kosten zoals tax en invoerkosten , of is deze shop gevestigd in Europa.

Back