Shit na 3 bak bami en 2 nasi kan ik het nog niet lezen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Shit na 3 bak bami en 2 nasi kan ik het nog niet lezen![]()
Ik heb maar 3 originele in de USA besteld deze is omgerekend 6 euro duurder dan een kloon. En ze hadden ze op voorraad![]()
Je bent een clown als je een clone koopt!
-Je steunt er het project niet mee, het beetje winst dat dient om het OP project in de lucht te houden gaat niet naar de ontwikkelaars maar naar die dieven. Maar alle vragen die je dan stelt over het project moeten wel door die mensen beantwoord worden, de Chinees of Pool zal je niet helpen!
-Je krijgt minderwaardige sensors en er is geen eindcontrole. Die eindcontrole is trouwens de reden waarom de volgende lading OP CC bordjes op zich laat wachten. Dankers wil een zo goed als perfect product leveren, hij doet het niet voor minder.
-De Chinees neemt waarschijnlijk enkel pre-orders aan maar heeft geen stock.
arachnida
zaterdag had Innov8tiveDesigns.com er nog 7 op voorraad waarvan er 3 naar mij zijn.
zaterdag had Innov8tiveDesigns.com er nog 7 op voorraad waarvan er 3 naar mij zijn.
toch nog even reageren op het fijt dat als je een clone koopt je het project niet steunt enz
sorry vind dit een beetje van...........ik koop niet in china want alles word daar nagemaakt,nee als dit de enige manier is om aan zo'n bordje te komen dan zullen anderren daar zeker gebruik van maken
@jbkappirossi het zijn originelen ik ben via de open pilot site aan hun adres gekomen.
@heligek Ik heb hun zaterdag/ vrijdagnacht gebeld en zo besteld via creditcard betaald, alleen is mijn vrouw bedrijfsleidster voor een internationaal bedrijf die ook in de VS zit en zij zit nu in de VSen vanmorgen vond ik de mail dat ze er al waren. Nu mag ze vrijdag ook thuis komen
. ik doe de VS altijd op die manier om de invoer te omzeilen.
he rob ik begin jou vrouw opeens ook erg aardig te vinden :help:
en ivolo ik begrijp wel wat je bedoeld maar als ik alles zo bekijk ben ik bang dat dit nog wel even gaat duren want als eerste word amerika bevooraad en wij zijn een van de laatste en als ik het zo lees op de verschilende forums wachten er al aardig wat menssen op nieuwe vooraad en niet alleen in europa