openpilot info draad

heligek ik heb mijn vrouw net wakker gebeld :rolleyes: en nee daar was ze niet blij mee :onweer: maar zij belt die gasten zo gauw ze open zijn op of er nog wat zijn want ik kreeg die out of stock melding ook maar ik heb gewoon gebeld.

Ik kan helaas geen bordje missen want twee anderen zijn voor vrienden.

Maar naar wie gaan ze in Portugal ?????

he helitony je gelooft toch echt niet dat die gasten meelezen he krijgen ze het nog druk want geloof me niet alleen modelbouwers kopen in china maar zo een beetje iedereen :D
nee hoor die lezen echt niet mee maar hopen zelf ook dat ze er doorheen komen als ze iets bestellen

heligek ik heb mijn vrouw net wakker gebeld :rolleyes: en nee daar was ze niet blij mee :onweer: maar zij belt die gasten zo gauw ze open zijn op of er nog wat zijn want ik kreeg die out of stock melding ook maar ik heb gewoon gebeld.

Ik kan helaas geen bordje missen want twee anderen zijn voor vrienden.

Maar naar wie gaan ze in Portugal ?????

he rob als ze er toevallig nog een te pakken kan krijgen houd ik me aanbevolen :thumbsup:

Heligek ik ben net uit wraak terug gebeld door haar en er was er 1 gereserveerd door een gast daar zouden ze contact mee opnemen die had ook nog niet betaald. Dus er is nog hoop.

Binnen enkele dagen komt de EU shop online met een batch van 100 openpilot bordjes.
Wordt het niet intressant om af te spreken dat 1 ieder dat een controller kan kopen er direct een 2de bijkoopt ???
je gaat 2stuks/persoon kunnen kopen.
het 2de kan je dan aan een medeforumlid verkopen dat minder geluk heeft.

Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen:p gelijk geprobeert 1 bordje was echter defect :mad:. Ik houd de site dus ook maar even goed in de gaten en het idee van helmuteke is zo gek nog niet ik bestel er weer drie en zie wel anders heb ik er gewoon twee op voorraad.

Binnen enkele dagen komt de EU shop online met een batch van 100 openpilot bordjes.
Wordt het niet intressant om af te spreken dat 1 ieder dat een controller kan kopen er direct een 2de bijkoopt ???
je gaat 2stuks/persoon kunnen kopen.
het 2de kan je dan aan een medeforumlid verkopen dat minder geluk heeft.

lijkt me een goed plan :p

Back