ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

al ben ik meer benieuwt naar de mensen die ze gebouwd hebben :p.
Toch leuker als je er een gezicht bij ziet.

Volledig mee eens, kunnen we tenminste een gezicht plaatsen bij al die grappenmakers:rolling:

Is het een goed idee om een lijstje te maken van alle namen van inzenders, forumnamen en pasfoto's ?
Ik ben heel slecht in onthouden van namen en gezichten. En het zijn er nu zelfs 20!
Wat vinden anderen hiervan ?
Jan Zwart

Volledig mee eens, kunnen we tenminste een gezicht plaatsen bij al die grappenmakers:rolling:

Germt, jij hebt toch een zwarte baard, een pijp en een kapiteinspet?

En volgens mij zeg je regelmatig "duizend bommen en granaten!" als er een insteker niet lukt en het een instinker wordt.:D

Foto's met namen is m.i. heel eenvouding te regelen door een foto van jezelf in je eigen (openbare) fotoalbum te zetten. Eenieder die daar dan in kijkt ziet dan ook wie erachter steekt

Ik zet mijn tronie hier wel weg hoor!
Vloeken en tieren: klopt
Pijp: klopt
Kapiteinspet: nee, wel een ander hoofddekesel in mijn werkzame leven

full

Foto klopt niet meer helemaal, heb tegenwoordig meer haar onder mijn neus, dan op mijn kop!
En mijn hond heeft meer grijze haren op zijn kin
(Wij zijn beiden ondertussen wat ouder geworden;))

Verder staat er nog een topic (nu op pag 2) van de vorige ontmoetingsdag met foto's, daar staan geen namen bij, maar toch om een indruk te geven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben zeer benieuwd naar al die modellen die uitgestald worden, kom zeker kijken, en neem meteen een ljistje met vragen mee. :cool:

Groet PC Piet

Ben zeer benieuwd naar al die modellen die uitgestald worden, kom zeker kijken, en neem meteen een ljistje met vragen mee. :cool:

Groet PC Piet

Oké Piet, ik neem voldoende boeken mee om te helpen de juiste antwoorden te geven;)

Ik dat er veel zijn met vragen! Ik ben inmiddels een beetje aan de masten begonnen, maar heb denk ik nog wel het nodige wat op het dek kan en moet komen. Ik ga de 19e zeker bij de collegabouwers navragen wat er nog bij mij ontbreekt...

Is het een goed idee om een lijstje te maken van alle namen van inzenders, forumnamen en pasfoto's ?
Ik ben heel slecht in onthouden van namen en gezichten. En het zijn er nu zelfs 20!
Wat vinden anderen hiervan ?
Jan Zwart

Correctie: met Ed erbij 21!

Jan,
we hebben voor alle deelnemers kleine naamkaartjes om het een beetje overzichtelijk te houden, het is niet verplicht deze te dragen, maar wel handig, juist om de redenen die jij hier aangeeft. Zo kunnen ook de bezoekers gericht vragen stellen en de verschillende bouwers opsporen in de enorme mensenmassa :D
We hebben uiteindelijk maar afgezien van forumnamen en icoontjes, omdat er ook deelnemers van buiten het modelbouwforum zijn.
Om alvast te wennen aan de verschillende markante koppen mogen deelnemers zeker tevoren een foto hier plaatsen. Zo heb ik ook weer even kunnen wennen aan de snoet van Germt en die onbekende meneer die naast hem gehurkt zit ;)
Grt
Diederik

Ben niet zo van de 'selfie rage' ;), maar zal toch maar voor de herkenbaarheid een fototje plaatsen:
full

en als we dan toch water gerelateerde foto's posten: grote kans dat de stuurman en z'n twee broertjes zich ook op de 19e laten zien:

full

Dan zijn hier onze portretten.......
Ik hoef ( denk ik ) niet te vertellen wie wie is .....:D:D

full

full

IMG-20131230-WA0005_zpsb859250b.jpg

Ik kon geen botenbouw foto vinden. Dus is het een blokkenbouw project met m'n nichtje geworden.

Laatst bewerkt:
Oh boy - ik moet zoeken naar een fatsoenlijke foto... De meeste zijn van die achterlijke poses met sinterklaas enzo.

Foto volgt.

Goh Henk, ik zag dat je dit zat te lezen, dit ga je allemaal missen vriend ;););)

Back