ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Je maakt me wel erg nieuwsgierig, Chris. Als ik mijn dag heb (gebeurt ook wel dat dat niet zo is helaas) kom ik waarschijnlijk ook wel even kijken. Helaas heb ik geen schepen die te vervoeren zijn, de twee die in aanmerking zouden komen (Caldercraft HMS Victory en de "grote" Mantua Amerigo Vespucci) zijn te groot en te kwetsbaar daarvoor.
Maar alleen kijken kan soms ook erg leuk zijn. Gisteren toevallig naar de Voorjaarsstoomdag in Loon op Zand geweest en dat was ook zeer de moeite waard.

Groet,

Ad

Hoi Ad,

'gewoon' als bezoeker is toch prima? Ik begrijp dat niet iedereen het aandurft of de mogelijkheid heeft zijn modellen goed te vervoeren. Het zou inderdaad wel leuk zijn als je komt kijken! :)

Twee van de drie vinden het niet verkeerd, maar vinden zo'n ontmoetingsdag wel echt oubollig... Zijn ook de twee die aan Warhammer doen/deden.

Zoiets? :) Heb al bijna een derde vitrine nodig.

988402_700985189921446_1194053150_n.jpg

312671_533207310032569_683507652_n.jpg

994850_625422184144414_219264397_n.jpg

Foto corner

Kit_Multiblitz_Profilux.JPG

Het was nog even een verrassing maar het is geregeld!

Er zal 19 April een professionele foto corner opgesteld staan waar iedereen zijn schepen mooi op de gevoelige chip kan laten zetten. Het is erg lastig om zelf thuis mooie foto's te maken, dus nu is je kans. Ik heb zelf 7 jaar in een foto studio gewerkt, dus ik zal waarschijnlijk de plaatjes schieten, en via een korte pitstop in Photoshop naar jullie doorsturen :)

Wil je ze direct meenemen? Breng dan een USB stikje mee.

Dat ziet er luxe uit. Komt voor mij zeker goed uit. Ik ga de Dolphyn weggeven, maar dan kan ik nog zeggen.... Gelukkig hebben we de foto's nog :)

Chris,

Ik zag dat je heel optimistisch de Lutine achter mijn naam had gezet - maar dat is vast de vader van de wens achter de gedachte - want die Lutine is er nog lang niet....

En mijn zoon heeft ook ooit die Warhammer tank gehad, maar is niet tot schilderen ervan gekomen.

Chris,

Ik zag dat je heel optimistisch de Lutine achter mijn naam had gezet - maar dat is vast de vader van de wens achter de gedachte - want die Lutine is er nog lang niet....

En mijn zoon heeft ook ooit die Warhammer tank gehad, maar is niet tot schilderen ervan gekomen.

Je kan het model van wat er van het schip over is gebleven meenemen. Gezien de eerder geplaatste afbeelding heb je die zo klaar ;)

Sorry Chris, is inderdaad mijn schuld :rolleyes: Inderdaad de wens van mijn gedachten ;)
Documentatie over de Lutine meenemen is natuurlijk wel altijd welkom

Deelname betalingen

Hallo iedereen,

Over 19 dagen is het zover! We zetten Duizel op ongekende wijze op de Nederlandse modelbouwkaart :)

Aan iedereen die nog niet zijn deelname 5,- euro heeft overgemaakt.
Graag dit deze week doen middels onderstaande info:

• Rekening nummer 12.28.27.503
  • ten name van CH. van der Linden, Rabobank
  • onder vermelding van "scheepsmodelbouwdag"

Heb je dit wel al gedaan, negeer dan dit bericht.
Verder kan er nog gepromoot worden via Facebook, voor bezoekers is de Entree Gratis dus deel het met je vrienden en familie!

Hartelijk dank!

ontmoetingsdag

Hallo bootjes mensen,

Ik zou graag het juiste adres willen weten in Duizel? Hoe
kan ik van station Eindhoven naar Duizel komen?
Alvast bedankt.

M.v.gr. Albertmobiel

Hallo bootjes mensen,

Ik zou graag het juiste adres willen weten in Duizel? Hoe
kan ik van station Eindhoven naar Duizel komen?
Alvast bedankt.

M.v.gr. Albertmobiel

Hoi,

Het kan met openbaar vervoer alsvolgt:

Neem de Lijn 150 (Reusel via Eersel) vanaf Eindhoven Centraal.
Deze gaat via Eindhoven en Veldhoven naar de dorpen.
Nadat je Eersel uit bent gereden ga je er bij de enige halte in Duizel uit > Halte Wolverstraat.

Vervolgens loop je naar de Smis (+- 5 minuten).
Smitseind 33a, 5525 AN Duizel

Als je fragiele spullen bij hebt kun je ook mij even bellen 06-17484074 dan komt iemand je met de auto even ophalen bij de bushalte.

God god, nog 2 weken wachten, is een héle opgave hoor.
Ik heb er zin in:cool:

Op MSW in de rubriek Calender staat de ontmoetingsdag nu ook.
Anja heeft het er op gezet.....
Misschien komen er ook wel kijkers vanuit België en/of Duitsland.
Je weet maar nooit he !

Ik had al een Belgische collega-bouwer op MSW een pb gestuurd met een link naar de ontmoetingsdag. Die zou kijken of hij wat tijd vrij kon maken.

@ Sjors, Anja, Hans, allen bedankt voor de moeite: zeg het voort: alle reclame is welkom :D

@ Germt, ik sta ook al te popelen :banana:...Chris volgens mij ook :banana:

Laatste update

20 deelnemers, waarvan 16 iets meenemen: minimaal 34 kunstwerken in totaal!

• Chris van der Linden - Friesland, Pinta
  • Germt van Rijswijk - HMS Agamemnon
  • Diederik Sandbergen - De Eenhoorn, Statenjacht
  • Piet Sanders - Bounty, dwarsdoorsnede Victory
  • Erik Agterhuis - De Dolphyn, Groene Leeuw, Sint Laurens
  • Jan Zwart - HMS Victory, De Halve Maen
  • Gino Slock
  • Hans van Nieuwkoop - Bireme, Halifax, Batavia
  • Jan Veraart - Vasa met diorama scheepswerf Stockholm 1626, Doorsnede HMS Victory
  • Ron van Leeuwen - Bounty, Boeier, HMS Prince
  • Robert Broekhuisen met kennis - HMS Victory, San Fransisco II, Mississippi
  • Peter Kempers
  • Sjors en Anja Blomberg - San Ildefonso, HMS Agamemnon? Halve Maen?
  • Toet de Rooij - Diverse scratch built modellen
  • Jan de la Bije - 7 provinciën dwarsdoorsnede, Chinese Jonk, Schepen in fles
  • Jos Klijn - De Eenhoorn
  • Harry van Lijsdonk - meer info volgt
  • Bart Broeders - meer info volgt
Dirk heeft overigens wegens hele geldige reden niet officieel aangemeld, maar wel beloofd even langs te komen en nóg meer moois mee te nemen.

Dan nog alle documentatie die aanwezig zal zijn en de hoek met professionele foto opstelling....
Het belooft een mooie dag te worden :D

PS: Ik ben afgelopen week nog met Chris gaan kijken naar de zaal en ben er zeker van dat de schepen en diorama's er goed tot hun recht gaan komen.

!!! Er is zeker nog ruimte voor meer aanmeldingen !!!

Laatst bewerkt:
Nou vooruit zet mij ook maar op de lijst :D
Ik neem de doorsnede van de Wasa mee en de Wasa zelf, al ben ik daar nog niet heel ver mee.
Misschien ook de San Fransisco maar moet eerst eens bekijken hoe ik die eventueel mee kan nemen zonder te beschadigen.

Nou vooruit zet mij ook maar op de lijst :D

:thumbsup:
Geloof dat ik dan nog 64 gebraden haantjes moet regelen;)
Heb het idee dat het een indrukwekkende tentoonstelling gaat worden, ook omdat er modellen in het prille stadium van aanbouw bij staan, dat geeft een mooi beeld hoe een model gebouwd wordt :cool:

Zorg er wel voor dat ik met een lege maag aankom;)
Er komen inderdaad een aantal schepen te staan, al ben ik meer benieuwt naar de mensen die ze gebouwd hebben :p.
Toch leuker als je er een gezicht bij ziet.

Back