ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Hallo iedereen,

Ik wilde graag even inventariseren hoeveel scheepsmodellen er mee worden gebracht die af zijn of nog in aanbouw. Met "af" bedoel ik wat er voor een leek als "af uit ziet".

Diederik en ik willen graag een beetje inschatten hoe we het kwa opstelling kunnen inrichten.

Kan iedereen even hier reageren?

Dank!

Sorry Chris, ik lees nu pas deze oproep dus daarom alsnog:
Bounty en Boeier zijn af
Prince in aanbouw

Gr. Ron

Volgens mij had ik dit al laten weten, maar voor de zekerheid; Bounty-af, Dwarsdoorsnede Victory-in aanbouw (kleine kans op af).

Ikke, met een andere hobby: "hitech" compoundboogschieten :rolling:

full

Gr. Ron

Laatst bewerkt door een moderator:
Update van de organisatie

Hoi iedereen bedankt voor de leuke foto's :) Wat een stelletje nerds bijelkaar :)

Volgende week is het zover! De 'organisatie' treft nog de laatste voorbereidingen en dan kan hèt evenement van 2014 van start :) Mochten er nog vragen zijn over een en ander, de route/locatie of wat anders geef een gil.

Opbouw
We verwachten een dik uur kwijt te zijn met de opbouw/inrichting van de modellen en willen daarbij niet jagen, dus kom aub op tijd. Vanaf 9:00 zijn we aanwezig, om 11:00 gaat de boel officieel "open".

Consumpties
Zoals uitgelegd bij de aanmelding krijgt iedere exposant 2 consumptie bonnen twv. 1,50 pstuk. Deze kun je aan de bar gebruiken voor: Koffie/Thee, Broodje. Verdere drankjes, bier en eten is de hele dag verkrijgbaar aan de bar, voor eigen rekening. Onze opzet is anders dan bij de Kombuis en wij hebben dan ook niet de mogelijkheid gratis eigen versnaperingen te serveren. Mocht je echt stevige honger/dorst hebben en niet de Duizelse economie willen sponsoren, leg dan een zak broodjes en fles fris in je kofferbak :)

Stroom / Laptops / WiFi
Er is voldoende ruimte aanwezig met stroompunten om met de laptop te werken. Wil je graag je foto's van de fotoshoot direct overzetten, zorg dan dat je een USB stick of externe HD bij hebt.
Verder is er overal WiFi aanwezig.

Nog een schutter onder ons leuk. Is er ook nog plaats voor een schietbaan kunnen Ron en ik onze bogen mee nemen :D of 3 d schieten op boten :rolleyes:

Ikke met mijn andere hobby.
Bedoel wel het motorrijden hoor.
Groet PC Piet

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaan de Engelsen dan toch verliezen. Heb nog geen kanon gezien op de agamemnons :D ik heb ze ook nog niet op mijn Wasa maar wel een boog met brandende pijlen :rolling::rolling::rolling:

Beste allen, even iets anders.
Ik had op een andere topic al melding gemaakt van het goede resultaat om koper en messing te "zwarten" met gebruikmaking van Natrium Thiosulfaat. Nou heb ik een bus van een kilo van dat spul gekocht en krijg dit in dit leven niet meer weggestookt aangezien je met 20 gram in 200 cc gedistilleerd water zeker het koper van een stevig model kunt bewerken.
Op kamertemperatuur duurt het een goede week eer je resultaat hebt, maar opgewarmd in een jampotje in een pannetje met water op 80 graden geeft een middag voldoende resultaat. Het is ook goed met een kwast aan te brengen op bijv. koperen huidbeplating. Ook hier gaat het verwarmd het beste.
Het spul stinkt niet en is niet giftig alhoewel ik het niet zou consumeren. :celebrate: Ik wil dan ook een aantal zakjes meenemen voor wie belangstelling heeft. Stuur mij even een PB mocht je dat willen anders wordt deze topic misschien wel erg lang.
Groet, Ron

Beste allen, even iets anders.
Ik had op een andere topic al melding gemaakt van het goede resultaat om koper en messing te "zwarten" met gebruikmaking van Natrium Thiosulfaat. Nou heb ik een bus van een kilo van dat spul gekocht en krijg dit in dit leven niet meer weggestookt aangezien je met 20 gram in 200 cc gedistilleerd water zeker het koper van een stevig model kunt bewerken.
Op kamertemperatuur duurt het een goede week eer je resultaat hebt, maar opgewarmd in een jampotje in een pannetje met water op 80 graden geeft een middag voldoende resultaat. Het is ook goed met een kwast aan te brengen op bijv. koperen huidbeplating. Ook hier gaat het verwarmd het beste.
Het spul stinkt niet en is niet giftig alhoewel ik het niet zou consumeren. :celebrate: Ik wil dan ook een aantal zakjes meenemen voor wie belangstelling heeft. Stuur mij even een PB mocht je dat willen anders wordt deze topic misschien wel erg lang.
Groet, Ron

Ik wil wel wat overnemen :)

Back