Een echte Ace Commander (ontwerp Phil Kraft)....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog ergens de (trim)potmeter voor de rate/uitslag instelling plaatsen.
Dat is wel een nadeel van deze sketch.Aan de linkerkant een trimpotmetertje in de kast gemaakt. Hiermee is de uitslag in te stellen voor hoogte en richtingroer, wel beide tegelijk.
Aha, I see..De sketch voor de digispark Attiny 85 is nogal beperkt. Ik heb de 4 kanaal versie omgeschreven dat er een analoge poort beschikbaar kwam. Nu 3 kanalen met een poort voor "iets" anders. Gekozen voor rates.
Nee, dit is de geknipte en geschoren versie uit het zwarte doosje, daar zit geen 4051 in.Die code, Bruno, is toch voor in combinatie met een 4051?
Heb je die driestandenschakelaar er nog aan hangen?Een replica van mijn eerste modelbesturing uit 1968. Een Futaba Ft5 één kanaals zender. De kast is 3d geprint, de antenne een dummie. De 2,4 ghz antenne zit binnen in de kast.
Alleen krijg ik het zaakje nog niet gebonden met een Frsky D4RII ontvanger. De zendmoduul is een Frsky DHT moduul. Het ledje op de module knippert vrolijk en de beeper doet alsof het in de bind stand staat. De ontvanger ook, maar daar blijft het bij.