Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De mijne moet iedere keer aan het elastiek, want die "bodenstart".... Tsja... dat valt dus wel wat tegen, tenzij je werkelijk een biljartlaken als piste hebt...Ik heb hem nog aan het elastiek gehad... 2x maar![]()
Nee hoor... gewoon ongeveer 1/3e van het vermogen wat jij hebt, en een grassoort op het veld die redelijk wat rolweerstand geeft. Ons veld is mooi, ligt er uitstekend bij, maar wij hebben geen golfbaan-gras van 1,5 cm lengte.....Tja, 'dikke vleugels' zeker ?![]()
Oh, joh... dan zit ik er helemaal naast qua geheugen... Ik meende ergens gelezen te hebben dat jij bijna 1200 watt ter beschikking had, en daar komt die factor 3 vandaan.Ik heb max 650 watt de elektromotor in. Rendement motor is ongeveer 75 %, dus uit ongeveer 500 watt beschikbaar voor de propeller.
Dit klinkt als dat je een heel klein beetje down moet bij-mixen op je hoogte roer.
dan kan per kist anders zijn. Waaraan dat ligt ... ? positie van de remklep (meer voor of meer achter), profiel, stabilo en lengte van de staartboom, ...Ik weet het niet. Ik heb zowel kisten gehad die up als down nodig hadden.
Nee hoor. Gewoon een beetje down mixen van remklep naar hoogteroer.