NK Seizoen 2013 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was een leuk NK! Lekker weer, goede sfeer, goede rijders, goede strakke leiding en oa in de Stock een zeer goede winnaar ;-) AMCA en Rob bedankt voor de organisatie, op naar de volgende!

De vrijwilligers van de AMCA ontzettend bedankt voor dit NK. Een super wedstrijdleiding en organisatie. Op naar de volgende :-)

Groet Robert

4WD Modified
qy3abeje.jpg

Pro10
my6una8y.jpg

Stock D-finale
a9yga5ab.jpg

Stock C-finale
sa3ahe5e.jpg

Stock B-finale
yhehuju5.jpg

Stock A-finale
2yzezy8a.jpg

Ik vond het een zeer geslaagd eerste NK. Super opkomst. Leuk dat ook de modified en Pro10 een redelijke heat vol hadden. Organisatie vanuit de Amca vond ik ook erg strak, zoals de wedstrijdleiding, technische keuring en de kantine. Grotendeels ook 'fair' gereden, gelukkig !

De technische keuring is streng geweest en heeft veel gecontroleerd. Vooral bij de A-finale stock. FDR, regelaar software en motor (ook van binnen) zijn gecontroleerd bij vooral de top 5.

Wat is modified gaaf zeg! Zo horen tourwagens te rijden.
Echt genoten van het rijden, nu nog wat meer oefenen...
Hopelijk wordt deze klasse tijdens het volgende NK op de MACH weer gereden.

Wedstrijdleiding en organisatie waren super!

Van wat ik aan heats gezien heb was het een genot om naar te kijken.
Stock,Mod en Pro10.
Op naar de MACH met toch minimaal de zelfde opkomst.

Mvg Roy

Wellicht nog een keer een F1 NK? Gezien de opkomst van de Pro10 en modified zou een dergelijke opkomst bijna haalbaar moeten zijn..

Mvg
Marcel

Was een mooie dag gister, perfecte wedstrijd leiding door Cor en Hessel Roskam!
En ook de Familie Jongeling deed uitstekend werk bij de technische controle :)

Wat is modified gaaf zeg! Zo horen tourwagens te rijden.
Echt genoten van het rijden, nu nog wat meer oefenen...
Hopelijk wordt deze klasse tijdens het volgende NK op de MACH weer gereden.

Wedstrijdleiding en organisatie waren super!

Vier man binnen een seconde in de modified tijdens qualli, was te gek !!
Wat mij betreft een herhaling bij de Mach, ik ben erbij als er voldoende animo is. (Anders rij ik BK mee in Roeselare)
Dus mannen !! Mod motor erin en gassen op de Mach.
(John, stock blijven rijden) LOL.

Overigens ook van mijn zijde complimenten voor de organisatie, was super.

PS ( Chris, niet teveel oefenen)
Ron van Bergen

@Ericjooo Bedankt voor de ondersteuning.

Ben een hele ervaring rijker en heb na afloop een volledige lipo kunnen leeg rijden.
Mijn elektronica problemen zijn nu opgelost dus ik ga het bij de Mach weer proberen. Bij deze dus een Mod rijder voor NK2.

Waar kan men zich eigenlijk inschrijven ?
Niets kunnen vinden !

Andre

Voor het eerst een NK meegedraait. Het was lekker stressen om in mijn ritme te komen. Heat 1: banden 3 minuten gesmeerd en warmers niet aangezet :D
Genoeg om te leren.

Op naar Mach, heb er zin in!

Aparte taktiek!, hoe beviel het?. :p

Séhr gut!

Ik starte vanaf pole, verremde me kompleet in de eerste bocht, 6 auto's schoten erlangs, ik sloot aan op plek 7, een crash voor mijn neus in bocht 2 bracht me naar plek 10!

Ik raad het iedereen aan in mijn heat ;)

De kop is er af, mooi eerste NK! Goed weer, strakke organisatie en hoog niveau! Erg gaaf om de Modified klasse terug te zien op het circuit met een terechte winnaar in de vorm van Mitchell. John die domineerde in de Stock, de rest is gewaarschuwd. Op naar het tweede NK (die ik helaas niet mee kan rijden), maar eerst de ETS in Apeldoorn!

AMCA, bedankt!

ik heb een sp Competition MMM series 13.5R en als ik blinky rijd met 20grade timing kan ik dan ook gewoon 4.0 aan houden of hoger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back