NK Seizoen 2013 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gevraagd motor advies Modified klasse.
Welke motor wordt mij als beginnende Mod. rijder aangeraden ?
Turns evt. Merk !

Winnen is niet het doel en zeker niet het streven maar leuk rijden is wel een gewenst resultaat.

Andre

je heb nameijk twee 2 version van amb pt een rc4 en de rc4 hybrid staat ook op de amb site maar wil alleen ff weten welke welke is

Dat zeg ik, de hybrid heeft een 2-aderige aansluitkabel en de echte RC4 een 3-aderig kabeltje.

Gevraagd motor advies Modified klasse.
Welke motor wordt mij als beginnende Mod. rijder aangeraden ?
Turns evt. Merk !

Winnen is niet het doel en zeker niet het streven maar leuk rijden is wel een gewenst resultaat.

Andre

Is een beetje afhankelijk van het circuit, op de meeste circuits kom je met een 10.5 met wat timing al een heel eind.

Ik heb begrepen dat de modified klasse helaas in 2013 niet door gaat. Misschien in 2014?

@ Andre,

Ik heb nog wel een LRP X11 4.5 liggen, gewoon zonder timing een lekker motortje. Als je er nog wat timing bijstopt gaat ie nog een stuk harder.....je mag hem wel lenen voor het NK...

Electr0n,

FDR Apeldoorn afhankelijk van wel of geen boost, ik rij zelf met een 4.5 en een FDR van 7.7 ( wel vol met boost)
Zonder boost zou ik bij 7 beginnen met een LRP, 6.8 met een ander merk.

Ron

Ik reed zonder boost met een X20 op 7.98.....X11 zou iets meer kunnen hebben volgens mij dus idd is 7.00 een mooie uitgangspositie.

De modified klasse kan pas officieel een NK klasse zijn wanneer er 7 licenties zijn vergeven. Echter kunnen we de klasse sowieso wel laten rijden, maar dan niet als officiële NK klasse. Als er genoeg animo is bekijken we gewoon per wedstrijd of de klasse door kan gaan (bijv bij minimaal 5 inschrijvingen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back