Baan condities, temperatuur begrijp ik nog. Motor, endbell, stator zijn toch "standaard"? Als je daar snelheidsverschil uit haalt dan betreedt je het grijze gebied van optimaliseren/tunen/R&D'en/chxxten en roep je zelf de verdachtmakingen over je af. De enige manier om dat te voorkomen is openheid te geven, en met iedereen te delen met wat jij hebt ontdekt om de motor sneller te laten gaan. Een elementair uitgangspunt voor "stock" lijkt mij het voorkomen van te grote verschillen in de prestaties en kosten. Strijden met gelijkwaardige spullen dus, die ook nog binnen budget blijven.JBaan condities, temperatuur, motor endbell/stator etc. zorgen er al snel voor deze significante afwijking!
Maar we gaan hier toch een beetje off-topic. Er loopt al een heel mooi draadje over het onderwerp "stock klasse".
John en Rob, ik neem aan dat jullie e.e.a. onderling nog even uitspreken, daar hoeft de rest zich toch niet mee te bemoeien?
Zondag zijn jullie te gast op de Mach. Mijn weer appie voorspelt mooi weer. Als de jouwe anders voorspelt, zou ik zeggen: neem een ander appie.
Je loopt kans dat ik aan je auto zit voor de keuring. Dus als je mij even terloops informeert, waar ik de auto van je concurrent op moet controleren, komt het allemaal goed. 8)

Ik heb er zin an