@Be-El,
Kan wel even kijken, maar zit daar een knopje ofzo??
Aan de achterkant van het printje, links onderin naast het motortje zit een niet vertind soldeereilandje waar RST bij staat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Be-El,
Kan wel even kijken, maar zit daar een knopje ofzo??
Nu begin ik te twijfelen, maar volgens mij heb ik idd de accu er even uitgehaald, teveel in een paar dagen gelezen denk ik
Ik ging toen trimmen, en het viel me toen op dat er niets gebeurde met de trims.... daarna verscheen het probleem dat de servo bleef hangen.
De heli hangt nu vrijwel stil in de lucht als ik de controllers los laat, helt over naar rechts maar dat schijnt normaal te zijn toch?
Verder kan ik achteruit veel minder snel dan vooruit (korte servo slag)
Alvast weer dank!
Bedankt allemaal weer voor de tips, met de handleiding van Indoorvlieger en Serum, was het afstellen eigenlijk een fluitje van een cent
Servo's staan perfect afgesteld!
Zal wel gek klinken, maar dit soort gepiel ligt mij wel en vind ik wel aardig om te doen
@ Yov, dat kan eigenlijk niet, want er zit altijd een stukje ROM in dit soort spul, en alleen als je dit flasht dan zou je schade aan kunnen richten door bijvoorbeeld stroom uitval oid.
En als hij leeg zou zijn heb je een eprom programmer nodig en die heb ik ook niet zo 123 ff liggen
Wel jammer is, is dat er nergens een connector op zit om in het OS van het dingetje te kijken, hadden we zelf modificaties erin kunnen bouwen![]()
Alvast wil ik je een hele fijne vakantie toewensen en dat je maar veel en fijn mag vliegenIk ben trouwens de komende week op vakantie, en dan minder goed bereikbaar. Maar met de FAQ als backup, en inmiddels ook een paar andere Solo Pro piloten met genoeg ervaring, zal dat wel goed komen.
Wel jammer is, is dat er nergens een connector op zit om in het OS van het dingetje te kijken, hadden we zelf modificaties erin kunnen bouwen![]()
Alvast wil ik je een hele fijne vakantie toewensen en dat je maar veel en fijn mag vliegen
En die FAQ is zeker een must have![]()
Pfff main shaft kapot gegaan.... toch niet zo sterk spul dat nine eagles, zit een beetje prutserig in elkaar constructief gezien.
Het had een shaft moeten zijn van carbon met een losse pen er in.
Die palletjes waar aan de rotorbladen aan vastzitten zijn allebei afgebroken, gerepareerd door er een gat in te boren en een skid van een syma s107 doorheen te steken, merk wel dat het niet 100 procent meer in balans is.
Zijn er upgrade parts voor dit soort fragiele onderdelen?
bij mij ook al 2x gebroken geweest dit komt wel meer voor, ligt niet aan de heli he, komt door je crash. als je een echte dure heli had heb je nog veel meer stukken als je neer gaat dus alleen je featherinshaft gebroken is nog niet zo erg,
er is een metalen kop voor deze heli die zou veel betere moeten zijn, op blz 51 van dit topic, ik weet wel niet als die al te koop is daarvoor moet je bij indoorvlieger zijn.
Ja weet ik, ook helemaal met je eens, maar..... ze hadden toch beter carbon fiber kunnen nemen, erg licht en bere sterk.bij mij ook al 2x gebroken geweest dit komt wel meer voor, ligt niet aan de heli he, komt door je crash.
ja idd indoorvlieger ik heb liever dat die de featheringshaft breekt dan dat mijn tandwielen strippen of de 4in1 opfikt.
De laatste tijd vlieg ik gewoon rustig en haal ik geen kuren meer uit dus de heli land altijd netjes op de skids. ik heb gemerkt dat dit nog het beste is als je niet teveel stukken wilt hebben.
Ja weet ik, ook helemaal met je eens, maar..... ze hadden toch beter carbon fiber kunnen nemen, erg licht en bere sterk.
Zo'n metalen kop met inner shaft lijkt me wel wat![]()
Ik heb een veertje onder de swashplate gemaakt. De besturing is nu veel directer en feller. De heli "valt" nu bij stickinput niet meer pas 0,5 seconde na de stickinput naar de gestuurde richting. Dit gaat nu heel geleidelijk en er is minder stickinput nodig om in de aangegeven richting te vliegen. Daarom heb ik, voorlopig, voor indoor, de mode teruggezet van advanced naar normal.
We is het zo dat je meer moet sturen om op één plek te hooveren.
Ik heb het veerstje zodanig lang gemaakt dat de swasplate net niet meer vrij kan bewegen.
Welke bolletjes gebruiken jullie op de swashplate? De binnenste of de buitenste.
Bert
Hoi Kees (en Annetje)
Hoe gaat het vliegen bij jou?, al een tijdje niet meer gehoord van je!