Indoorvlieger
Forum veteraan
Hallo,
Ik heb sinds vorige week een free spirit en een solo pro. nou had ik al heel snel problemen de pro had een schakeltje kapot dus die eerst weer bestellen. dus dat werd al niet vliegen met de pro. daarvoor ook vliegen met de free spirit, knapt hier de balans as van ggggrrrrr ah fijn die van mijn broer geleend zodat ik alsnog kan vliegen.
Vandaag slaat mijn servo in uiterste stand ik heb al gelezen over hoe of wat maar word er niet echt wijzer van kan iemand mij hiermee helpen??? mijn dank zal zeer groot zijn.
Greetz kevin
Een servo van de Solo Pro die vastloopt? De procedure om de eindpunten van de servo's aan te passen, om vastlopers te voorkomen, staan op deze pagina, iets naar onderen: Nine Eagles Solo Pro Single Rotor submicro heli - Page 187 - RC Groups
Let bij het aanpassen van de eindpunten goed welke kant het tandwiel van de servo op beweegt, zodat je niet nog het eindpunt verder van het midden zet, waardoor de servo niet los komt. Het kan zijn dat je flink wat moet drukken voordat de servo ineens een stukje terug gaat bewegen. Trim daarna gerust weer een stukje naar het eindpunt toe, maar houdt ongeveer een mm speling, dan zit je safe, en heb je toch goede ruime uitslagen.