Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niet normaal hoeveel brushless regelaars en motoren er worden aangeboden dit jaar door al die verschillende merken.
Ziet door de bomen het bos niet meer. De keuze voor een goede regelaar en motor word zo wel erg lastig gemaakt voor een clubrijdertje zoals mij. Word nog een hele puzzel werk om een goede maar ebtaalbare uit te kiezen.
Is waarschijnlijk de MR-4BX Factory Kit van Yokomo. Die staat idd al een tijdje op de Yokomo site alleen jammer dat het niet ondersteund wordt in NL. Zijn al jaren zeer goede auto's
(ik heb ineens een déja-vu Pasqual en Robert... Hebben jullie daar ook last van???)
De goedkopere versie van de Team Magic E4RS is er nu ook, de E4JS. Net als hotbodies en Xray met hun Cyclone S en T2R, heeft team magic dat nu ook gedaan. Ik vind dit soort auto's altijd intressant, kosten namelijk veel minder, maar hebben nog veel te bieden. Alleen ben ik bang dat hij niet in Nederland komt.
Team Magic have announced the new E4JS, a stripped down version of the the E4 190mm EP touring car that is targeted at a racer who is interested in getting into racing but is conscious of his or her budget. The car sports a lot of plastic in place of the carbon fibre used on the pro version of this kit, but apart from that and a few other changes it is still a fully fledged racer and comes with new shocks, widened belts and thickened flying wing suspension arms.
Als je goed kijkt zijn het de zelfde schroefjes van de TC5, en die zijn metrisch. Een goede verbetering als je het mij vraagt!
Tevens lijkt het op mijn beeldscherm toch echt, alsof er een knikje in de
T-bar zit. Waardoor het dus meteen en Y-bar zou worden.
En wat voor schroeven, de auto is afgemonteerd met 12.9 boutjes en dat is zo een beetje de hoogste gradatie in stalen boutjes die er te krijgen is. Maakt toch niet uit bij mij. Alles zal toch wel weer titanium worden haha