Nieuwtjes

Okeey, dacht dat de "undertray" een wat dikkere rand had, dan lexaan. Verkeerd gezien.

Toch nog een grappig nieuwtje an Carson: Deze Nitro Kart:
CarsonFirstKart.jpg


En ook Carson met een micro brusheless systeem, wordt leuk kiezen Pasqual :wink: :
CarsonMicroBrushlessSystem.jpg


Groet Robert
 
Niet normaal hoeveel brushless regelaars en motoren er worden aangeboden dit jaar door al die verschillende merken.
Ziet door de bomen het bos niet meer. De keuze voor een goede regelaar en motor word zo wel erg lastig gemaakt voor een clubrijdertje zoals mij. Word nog een hele puzzel werk om een goede maar ebtaalbare uit te kiezen.
 
Is waarschijnlijk de MR-4BX Factory Kit van Yokomo. Die staat idd al een tijdje op de Yokomo site alleen jammer dat het niet ondersteund wordt in NL. Zijn al jaren zeer goede auto's

(ik heb ineens een déja-vu Pasqual en Robert... Hebben jullie daar ook last van???)

JK.
 
De goedkopere versie van de Team Magic E4RS is er nu ook, de E4JS. Net als hotbodies en Xray met hun Cyclone S en T2R, heeft team magic dat nu ook gedaan. Ik vind dit soort auto's altijd intressant, kosten namelijk veel minder, maar hebben nog veel te bieden. Alleen ben ik bang dat hij niet in Nederland komt.

Team Magic E4JS EP Sedan Red RC - RC Car News
 
Team magic E4JS EP

Team Magic have announced the new E4JS, a stripped down version of the the E4 190mm EP touring car that is targeted at a racer who is interested in getting into racing but is conscious of his or her budget. The car sports a lot of plastic in place of the carbon fibre used on the pro version of this kit, but apart from that and a few other changes it is still a fully fledged racer and comes with new shocks, widened belts and thickened flying wing suspension arms.

teammagice4js-2.jpg


teammagice4js-5.jpg
 
Heeft deze net als de TC5 ook metrische schroeven?

Hij ziet er wel goed uit maar ze gebruiken gewoon een T-bar als optie en niet een Y-bar.
 
Pasqual,

Als je goed kijkt zijn het de zelfde schroefjes van de TC5, en die zijn metrisch. Een goede verbetering als je het mij vraagt!
Tevens lijkt het op mijn beeldscherm toch echt, alsof er een knikje in de
T-bar zit. Waardoor het dus meteen en Y-bar zou worden.

Groet Robert
 
En wat voor schroeven, de auto is afgemonteerd met 12.9 boutjes en dat is zo een beetje de hoogste gradatie in stalen boutjes die er te krijgen is. Maakt toch niet uit bij mij. Alles zal toch wel weer titanium worden haha
 
Dan vind ik hem nog steeds verrekte veel op een T-bar lijken :P Ook Asso zegt dat het T-plate/bar optie is.

T ziet er zo uit ;) en een Y zo. Toch aardig anders en de Y heeft een veel grotere knik :P
 
Back
Top