Nieuwtjes

LRP komt met een nieuwe regelaar: de SPX

lrpspxbulletcontroller-lr.jpg

En voor de X11 motoren is er een koelplaat die achterop geschroefd kan worden

lrpalucoolingbackplate-lr.jpg

normal_toyfair2008-Day2-234.jpg

normal_toyfair2008-977.jpg

Ik heb onder de doek mogen kijken en ik kan zeggen dat dit wel 'het snoepje' was op de International Toyfair 2008... Het is een zeer innovatieve auto geworden met veel doordachte en vooral slimme technieken; hij komt in Mei 2008 en het is echt een beauty!!

Er komen twee versies waarvan de hoogste tot 3.0BL aankan, de opvolger van de TC SPEC misschien???

JK.

Denk ik niet, wat er zit een reverse op. Dat is niet toegestaan in wedstrijden. Is denk ik meer voor de recreatieve rijder... Zie ook de stekkers die eraan zitten

Ben ook erg benieuwd naar 'The Cat', en ben dan ook erg benieuwd naar de auto. Zonde dat ze geen foto's posten.

'No pictures allowed' helaas, maar de 'pers' mocht wel onder de doek kijken en er werd het één en ander uitgelegd over de nieuwe Cat....
Heel doordacht & innovatief!!

En ook een nieuwe lijn X11 motoren voor de stock van LRP. Iemand belang bij een nieuwe LRP Eraser 9.5? :)

LRPVectorStockSpecMotors.jpg

Nog meer nieuws van LRP:

Long Life Cellen:
LRP400LongLife.jpg

Stock Spec Cellen:
LRP4100StockSpec.jpg

Big Mama Cellen:
LRP4600BigMama.jpg

Eraser Stock Spec:
LRPEraserStockSpec.jpg

Sensorloze Brosteloze regelaar Nexxt 4x:
LRPNexxt4x.jpg

Een Onroad 1:18:
LRPS18-T6-4.jpg

LRPS18-T6.jpg

hoop nieuws dus, ben benieuwd naar Nosram!

Groet Robert

Denk ik niet, wat er zit een reverse op. Dat is niet toegestaan in wedstrijden. Is denk ik meer voor de recreatieve rijder... Zie ook de stekkers die eraan zitten

Good point there Roger, ik begreep uit de tekst dat alleen de eerste een reverse had maar als ze het allebei hebben dan is het idd geen keuze voor wedstrijden.

JK.

Good point there Roger, ik begreep uit de tekst dat alleen de eerste een reverse had maar als ze het allebei hebben dan is het idd geen keuze voor wedstrijden.

JK.

Waarom eigenlijk ? Vind het wel handig tijdens training. is zon end lopen van de stelling naar het rechte stuk als ik mezelf weer eens tegen de rand heb geparkeerd.
En met de nieuwe brushless technieken kost het eigenlijk geen vermogen om er een achteruit op te plaatsen. en je zou het via de software gewoon uit kunnen schakelen tijdens de wedstrijden.

De nieuwtjes blijven maar binnenstromen:

Xceed individuele banden warmer:
CIMG2176.JPG

Xceed lader en voeding:
CIMG2175.JPG

KoPropo Brostelloze regelaar:
CIMG2171.JPG

KoPropo Espirit 3:
CIMG2167.JPG

Team Losi borsteloos 1:18 systeem:
CIMG2122.JPG

Groet Robert

Ik ben erg benieuwd naar die Stock Spec cellen van LRP. Vorig jaar ook met een aantal VTEC accu's gereden, waren de beste die ik had vorig jaar. Ook beter (veel beter) dan de EP4200

Jaaa,...

daar komen ze weer:

Xceed Hard Case Lipo's:
XceedLiPoPacks.jpg

Een betere foto van de Xceed Apparatuur:
XceedChargersCarbonPlate.jpg

Een Voltage regulator van Xceed:
XceedVoltageRegulator.jpg

TGR: Penlite Saddle Pack discharger:
TGRDischarger.jpg

Toepasselijk bij hun nieuwe 1/28:
TGR28th-1.jpg

en ook een mini ESC voor de 1/28:
TGRspeedController.jpg

Groet Robert

Thunder Tiger komt met een ontzettend mooie 4wd Offroad Elektro buggy uit.
Ik vind hem, met dat carbonnen badkuip chassis ontzettend mooi er uit zien!

ThunderTigerSparrowHawk.jpg

ThunderTigerSparrowHawk-2.jpg

ThunderTigerSparrowHawkShel.jpg

Groet Robert

Dat lijkt mij geen Carbon badkuip chassis. Ze gebruiken volgens mij gewoon een normale platte carbon bodemplaat. En de zijkanten is gewoon een Lexan undertray die ze in carbonlook hebben gespoten net als de body.

Op het moment lijkt iedereen wel bezig te zijn met een 4WD model. Elke fabrikant heeft bekant wel een model in zijn assortiment.

Back