Nieuwtjes

Nurnberg is mij net wat tever (5 uur rijden) zeker omdat alle info 2 dagen later gewoon op internet staat. Wat zijn nog meer de voordelen?

Wanneer is de Toy-fair precies? Dat is me even ontschoten...

JK.

Joost... ik zie het jouw ook regelmatig zeggen; Google is je beste vriend.. ;)
Als je het daar intikt is je 1e antwoord bingo: 7 t/m 12 februari. Dit weekend dus oa.

Klopt Roger, je hebt helemaal gelijk maar het stond er voordat ik er erg in had. Maar idd beter even kunnen googlelen...

JK.

RC-Junkies is er vandaag al bij (press-day) en kunnen er mogelijk vanavond al foto's online komen.

Voor degenen die nog denken naar de SpielwarenMesse te gaan, hou hier rekening mee:

Ausschließlich Fachbesucher haben Zutritt zur weltweiten Leitmesse der Spielwarenbranche. Bitte haben Sie dafür Verständnis.

Ausschließlich Fachbesucher haben Zutritt zur weltweiten Leitmesse der Spielwarenbranche. Bitte haben Sie dafür Verständnis

KVK nummertje meenemen en je hobbelt zo binnen. Zo bezoek ik met enige regelmaat hele andere gesloten beurzen dan alleen IT gerichte beurzen. Mijn vraag blijft alleen waarom mensen er heen gaan want het is allemaal "kijken, kijken en niet kopen".

Tja, ikzelf vind dat een stuk interessanter dan Dortmund, waar je weliswaar dingen kunt kopen, maar waar amper een primeur te vinden is, en de nieuwe dingen die getoond worden eigenlijk al door heel de wereld gezien zijn. Tegenwoordig hoef je het voor die kortingen ook niet te doen, want in Hongkong krijg je het nóg goedkoper.

De eerste nieuwtjes van de Toy Fair in Nurnberg zijn al te vinden over CS-Electronics, Schumacher en Team-Orion zijn al op de RED RC site te vinden !

Zoals.... 5300 Mah .... :mrgreen:

teamorion5300-lr.jpg

Red RC - RC Car News

Groet Robert

Laatst bewerkt:
Ja alleen staan deze cellen niet op de EFRA lijst, da's wel jammer of ze moeten toegevoegd worden als ze uitkomen...

JK.

wat is dat voor lijst eigelijk?

Da's een lijst waar alle cellen op staan die door de EFRA (europees overkoepelend orgaan) goedgekeurd zijn voor officiele wedstrijden. De NOMAC volgt deze lijst ook voor de nederlandse wedstrijden.

Voor het meeste club-gebruik ben je hier dus niet zo aan gebonden maar NK's en andere grotere wedstrijden wel...

JK.

Back