Nondejuuuu...oops sorry lol. Ok dat lost het op tot dat het leek dat of de heli ontplofte.....ok jongens een tip van mij.....die pin van de canopy holder....die moet erin....ik was vrolijk aan het sturen toen de achter servo holder eraf vloog....omg wat een knal.....ik schrok me kapot lol
. Toen werd er dus een servo geschept door een blade.....Ok schade valt mee lol...maar ik ga die servo's vastlijmen hoor...die pin is het enige wat die holder op zijn plek houdt.
In eerste instantie leek alles stuk maar alles was gewoon losgelaten en door de 2 bungelende servo's leek het erger dan het was gelukkig...piew. Schade alleen de mainhead maar daar heb ik een voorraad van
.
Vervolg 17.37
Ok alles weer in elkaar zitten...maar nu een raar probleem wat ik ook al had voor het slechte optoeren....Geen probleem nu met het optoeren en ik kan rustig opstijgen. Dan met iets meer gas zakt opeens de power terug....boven de 50 % throttle. Het is net alsof dus je batterij leeg raakt maar dat is het niet. Net nog een keer een model opnieuw gebonden in de Devo 10 maar hij blijft het doen. Zie ik iets over het hoofd met deze nieuwe receiver ? Er lijkt ook niks aan te lopen dus ik heb geen idee wat dit nou weer kan zijn. Als ik dus gas terug neem lijkt hij dus meer toeren te gaan maken dan boven de 50 % throttle....is het toch iets wat dan aanloopt doordat de squasblade omlaag gaat
?

In eerste instantie leek alles stuk maar alles was gewoon losgelaten en door de 2 bungelende servo's leek het erger dan het was gelukkig...piew. Schade alleen de mainhead maar daar heb ik een voorraad van

Vervolg 17.37
Ok alles weer in elkaar zitten...maar nu een raar probleem wat ik ook al had voor het slechte optoeren....Geen probleem nu met het optoeren en ik kan rustig opstijgen. Dan met iets meer gas zakt opeens de power terug....boven de 50 % throttle. Het is net alsof dus je batterij leeg raakt maar dat is het niet. Net nog een keer een model opnieuw gebonden in de Devo 10 maar hij blijft het doen. Zie ik iets over het hoofd met deze nieuwe receiver ? Er lijkt ook niks aan te lopen dus ik heb geen idee wat dit nou weer kan zijn. Als ik dus gas terug neem lijkt hij dus meer toeren te gaan maken dan boven de 50 % throttle....is het toch iets wat dan aanloopt doordat de squasblade omlaag gaat

Laatst bewerkt: