Graag gedaan Tom!!
Je hebt inderdaad gelijk, er zijn inmiddels al behoorlijk wat klonen van de Sky Hero machines leverbaar.
Zoiets kan natuurlijk nooit lang uitblijven want die Chinezen maken echt alles na.
Jij en ik weten dat van de Helikopters en ik zal jou niet nieuws vertellen.
Ik heb een tijdje terug nog even lopen dubben/wijfelen over de aankoop van een KongCopter 450 size inplaats van een originele Sky Hero Little Spider 450 size.
Het verschil in bedrag tussen deze 2 machines kale/lege Frame was aanzienlijk.
119 euro voor de KongCopter ( bij een Hollandse webshop ) en 220 euro voor de originele Sky Hero Little Spider 450.
Dat is een behoorlijk gat.
Na het zien van de nodige You Tube filmpjes en revieuws op RCGroups te hebben doorgelezen was het al snel duidelijk voor mij.
Toch maar liever de extra centen erbij leggen en kiezen voor de Sky Hero.
Net effe wat mooier en gelikter dan de KongCopter.
Verschil Volkswagen en Skoda.
Moet zeggen dat ik inmiddels een dikke 50 vluchten heb gedraaid met mijn Sky Hero Little Spyder en potdomme..........Ik heb tot op heden nimmer zo n fijne Multicopter mogen beleven.
Toestel ziet er meer dan vet en gelikt uit en vliegt als op rails.
Oke, het is een dikke zware dame voor een 450 size toestel, maar ze heeft alles in huis om de wensen waar te maken en ik geniet elke vlucht zeer veel van dit apparaat.
Al met al tijd om de collectie uit te breiden, want ik ben helemaal Sky Hero minded.
De Sky Hero Little six 550 size staat op mijn verlanglijstje.
Hoop die dan op 6S Lipo te vliegen zodat er flink wat power voorhanden is.
Raggen en knallen is toch wel het liefste dat ik doe.
Vr Gr Erwin