Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Geloof me die zijn er genoeg, maar ik kijk ook liever naar mijn eigen ervaringen met een shop........anders dan de anderen, heb ik niet gelijk een claim ingediend, maar netjes gemaild naar de shop, dat ik had begrepen dat er iets fout was gegaan, en of ik de order kon cancelen en binnen acceptabele termijn mijn geld terug kon ontvangen. Het resultaat was goed, want nog geen 4 uur later had ik het geld al terug.
Wel vreemd (niet erg;);) ) dat ie nu ineens 90 euro goedkoper is geworden.
Ik vraag me alleen af of als ik nu pre-order er voldoende brillen binnenkomen bij de diverse shops om mij er 1 te leveren uit de eerste batch.....heb geen zin om dat bedrag neer te tellen en dan nog 3 maanden te moeten wachten......
Als ik garantie had dat ik er 1 zou krijgen uit de eerste batch, drukte ik nu nog op de buy knop:D

Tsja slechte ervaringen zul je altijd lezen. Het is een hele grote webshop en er zal ongetwijfeld wel eens wat fout gaan. En mensen posten sneller als er wat fout gaat dan wanneer het goed gaat. En zoals al eerder gemeld. Garantie in modelbouw is lastig. Je ziet zelf natuurlijk ook op de forums wat mensen allemaal uitspoken met hun spullen.

Inderdaad is garantie altijd lastig en omdat hij nu toch ineens bij etrc :P al leverbaar is, is dat denk ik een hele mooie kans om hem als nog in huis te hebben voor deze zomer.
Zoals eerder al is gezegd, zal hij via HK niet heel veel goedkoper worden met verzendkosten, douane etc.
En tevens de garantie of andere zaken doe ik liever binnen de EU dan ergens anders.

Hartelijk dank voor de melding Vincentan :D

Laatst bewerkt:
Ik heb hem net ook besteld bij electronicarc.

Hij had er nog 3 van de eerste levering.
Dus nu nog 2.

Volgens fatshark krijgen de eerste leveringen een gratis headtracker erbij. dus die wilde ik ook graag.

Duimen maar !

Haha, heb hem ook maar snel besteld nu :P
Ik ben zeer benieuwd of er die gratis headtracker bij zit.
Wel jammer dat die RF module met 42CH nog niet beschikbaar was.
Maar goed, die komt dan wel later nog.

:D :D Ben echt benieuwd

*Hopelijk is deze snelle beslissing geen fout geweest. Nieuwe producten hebben nog wel eens kinderziektes xD

Laatst bewerkt:
Proficiat met de aankoop beide!! ;-)

Bij de v2 zit geen headtrack maar een ingebouwde rx en gratis lipo bij de HD zit een headtracker en ook lipo als ik fatshark goed begrepen heb.

Als er geen headtracker bij zit. Ik heb een HD in preorder als daar een headtracker bij zit gaat de headtracker het verkoop hoekje in ;-)

De rx module is geen 42 channel in 1 rx! De 42 kanalen zijn verspreid over 4 rx modules. 1.3,2.4,5.8 alpha en 5.8 beta. (Alpha= IRC kanalen, Beta=Chinese kanalen)

Haha, dan vraag ik me af of ik die ook echt ga krijgen.
Stond namelijk bij de specs dat het allemaal optioneel was.
Misschien dat ze het dan al in de doos hebben gedaan bij de Fatshark fabriek maar de winkel weet er niets van volgens mij :P

Ach, we zullen het snel gaan zien.

HD is ook een mooie keuze btw. Helaas voor mijn budget niet haalbaar.

42 kanalen ontvanger? Hmm ze bedoelen 3 frequentie gebieden met elk een apart verkrijgbare ontvanger met hun eigen range aan kanalen, totaal 42 kanalen

In post 813 zegt fatshark wat over de gratis spullen:

New Fat Shark Products for 2014

En er zit ook al 1 batterij bij.
Overigens heb ik dus de HD besteld, en niet de V2

Edit, de DVR van zowel de HD als de V2 is gelijk, en deze footage vond ik van de V2:

Ziet er net zo goed uit als mijn normale dvr.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, als het goed is worden de eerste zoveel Fatsharks geleverd met LiPo en module.
Dit is ook te zien op de unbox video's die al gepost zijn.
Ik wacht dit dus even af. Die module is anders zo aangeschaft.
Daarnaast vlieg ik nog met Boscam dus hoop eigenlijk dat die 32CH erin zit. haha

Maar fun gaat hem zeker worden.
De meeste fun komt nog als ook mijn mini af is.
Helaas nog wachten op motoren :P

Alleen de V2 is te bestellen. De HD versie laat helaas voor vele nog even op zich wachten.
Maar idd, ik heb hem daar besteld. Goede en snelle service tot dusver.

De HD komt nog deze week, of volgende week uit.

Dan moet hij nog verstuurd worden naar spanje, zal wel 2 weken duren.
En dan per express naar mij in 2 dagen.

Wachten duurt zooooooooo lang

De service heb ik niets op aan te merken.
Gisteren de Fatshark Dominator V2 besteld en vandaag serieus al in huis.
Echt niet te geloven zo snel het is gegaan.

Wat een prachtig ding zeg.
Helaas wel jammer dat de beloofde extra spullen er niet bij zitten.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Ik wacht nog even op die 32CH module maar kan ondertussen wel met mijn ground station vooruit.

full
full

De service heb ik niets op aan te merken.
Gisteren de Fatshark Dominator V2 besteld en vandaag serieus al in huis.
Echt niet te geloven zo snel het is gegaan.

Wat een prachtig ding zeg.
Helaas wel jammer dat de beloofde extra spullen er niet bij zitten.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Ik wacht nog even op die 32CH module maar kan ondertussen wel met mijn ground station vooruit.

full
full

Deze heeft 32 kanalen ;)
Team Black Sheep Dominator Rx 5G8

Hoe is deze vergeleken met de oude V1 predator?

Back