Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Nog geen updates helaas.

Ik hoop toch wel dat hij niet pas na de zomer binnenkomt zeg, dat zou wel echt een teleurstelling zijn.

Fatshark was ook bezig met 1.3 module ontvangers voor in de bril die resistent zouden zijn aan UHF. Ook daar nog niets over gehoord...

Nog geen updates helaas.

Ik hoop toch wel dat hij niet pas na de zomer binnenkomt zeg, dat zou wel echt een teleurstelling zijn.

Fatshark was ook bezig met 1.3 module ontvangers voor in de bril die resistent zouden zijn aan UHF. Ook daar nog niets over gehoord...

Als ik jou was zou ik er echt niet op gaan wachten. Alles zal uiteraard pas na de zomer beschikbaar zijn.

Idd, gelukkig mijn oude bril nog niet verkocht.
Verwacht ook pas in nazomer de levering.Ze zijn blijkbaar wat te optimistisch geweest daar bij Fatshark.
Echter wat ik wel moet zeggen is de ongelooflijk goede service.
Mijn bril aangekocht in 2011 was defect, die hebben ze onmiddellijk en onder garantie gerepareerd, lenzen gereinigd en nieuwe oogrubbers gestoken. Teruggestuurd gekregen op 3 dagen uit Uk met express levering, volledig gratis zonder discussie.
Mag ook eens gezegd worden dacht ik

Ja de pre-orders zullen mondjesmaat wel wat krijgen, maar tegen de tijd dat de productie zo hoog is dat we allemaal deze zomer een exemplaar kunnen bemachtigen gaat toch echt even duren.

Ik ga niet meer wachten, deze week maar een Attitude kopen of toch een Dominator? Zit een beetje met dat gebrek aan PID op de Dominator maar ik heb nog nooit een Fatshark op gehad dus heb geen ervaring... :sad:

@Vincentan, super gaaf dat je er snel eentje krijgt. Ben zeer benieuwd.

@Torquednb, De Dominator V2 bevalt ook zeer goed hoor! Zou je kunnen overwegen om die aan te schaffen i.p.v. de HD of andere opties.

@Torquednb, De Dominator V2 bevalt ook zeer goed hoor! Zou je kunnen overwegen om die aan te schaffen i.p.v. de HD of andere opties.[/QUOTE]

De Dominator V2 is toch ook overal uitverkocht?

F§ck Fatshark , vandaag de Zeiss Oled getest van Atchoo , wtf man heb nog nooit zo'n beeld gezien , super scherp , kleuren vervagen niet...geen storing van uhf , gewoon een topper!
Komt geen fatshark meer op men kop , de zeiss oled wordt vandaag nog besteld! :)

F§ck Fatshark , vandaag de Zeiss Oled getest van Atchoo , wtf man heb nog nooit zo'n beeld gezien , super scherp , kleuren vervagen niet...geen storing van uhf , gewoon een topper!
Komt geen fatshark meer op men kop , de zeiss oled wordt vandaag nog besteld! :)

tja, als ik even 800 eurootjes teveel had zou ik dat ook zeggen maar er zijn grenzen...;)

Roni, je had echt eerst eens de Fatshark met ingebouwde 1.3 module moeten proberen.

Zo'n Zeiss Oled kost een fortuin man! :D

Fatshark komt niet eens in de buurt van een oled, denk zelfs de nieuwe HD waarschijnlijk niet.
Scherpe en kleuren van de Oled is gewoonweg niet normaal.
Is the next step in fpv..

Back