Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn modificatie: omdat de eerste vleugel op het dikste punt te dun was moest ik het profiel iets opblazen maar daarmee werd de achterlijst ook dikker. Nu ga ik de achterlijst dunner maken dus twee nieuwe boven profielen frezen.
![]()
Ook de achterlijst iets verlengt Martijn?
OK achterlijst zal ik verlengen.
Denken jullie aan het balanceren van de kist in de lengte lijn !!!! Monteer de kist, vliegklaas dus met accu, laat de staart op een tafel steunen, pak de spinner vast en je zal merken dat er een beetje lood moet in een van de tippen, link dit aan de onderkant in de vleugel op het zwaartepunt, doe je dit vliegt ie neutraler want de accu zit vaak uit het midden van de romp.
Hi Look, kan ik er ook een bij je bestellen. ?
gr Sjef
Willen jullie mij een mail sturen naar ljrbodt@gmail.com. Kreeg jullie bericht wel binnen op mijn telefoon maar niet op mijn pc.
Sorry, had deze niet gezien, maar dank je wel voor het aangeven. Zal hem via de Mail beantwoordenPaar bladzijden terug vroeg hij om dan even een mailtje te sturen, zie onderstaande quote die ik gekopieerd heb.
Kans is dan groter dat hij je bericht niet gaat missen en je op de bestel lijst komt.