Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal eens en niets aan toe te voegen. Graag blijven doorgaan waarmee je bezig was.Hoi Hans,
Ik heb niet eerder gereageerd hier omdat ik me, vol bewondering, door je hele verslag aan het werken was. En nu kom ik bij het eind en zie dat het risico bestaat dat je dit forum de rug toekeert.... Dus mijn eerste bericht aan jou is wellicht gelijk m’n belangrijkste hier! Hans, weet alsjeblieft dat jouw verslag en jouw kunstwerk hier meer impact heeft dan je je wellicht realiseert. Het heeft mij meermaals geïnspireerd de lat hoger te leggen, inspiratie te vinden, en door te zetten als het tegen zit. En ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ‘stille’ bewonderaar ben.
Daarnaast is jouw werk en dit verslag meer geworden dan zomaar een verslagje. Het is een ode de vergane glorie van het ambacht, een naslagwerk voor de modelbouw wereld en in mijn bescheiden mening kan dit verslag zo in boekvorm worden uitgebracht en jouw schip zal uiteindelijk in een museum terecht komen als nalatenschap om die bij zal dragen aan het levend houden van Neerlands glorie.
Met andere woorden, het zou eeuwig zonde zijn als je je door een paar internet galbakken uit het veld laat slaan! Hans, de admiraal heeft een schip nodig en z’n hedendaagse volgelingen hebben inspiratie nodig! Neem een momentje pauze als t nodig is, maar kom dan alsjeblieft terug! Blom heeft z’n werk nooit afgemaakt, Dik heeft de eindstreep niet gehaald, laat dat alsjeblieft niet de gedachte zijn die we aan jouw naam overhouden!
Met vriendelijke groet en oprechte bewondering,
Peter
Zeer goed voorstel!Een dergelijk besluit doet ons allen zeer. Op een Duitse modelbouw site maakt men onderscheidt tussen de bouwverslagen en een rubriek genaamd Commentaar op het bouwverslag, Met het openen van een dergelijke rubriek voorkomt men dat een keurig bijgehouden bouwverslag wordt vergald door andere leden. Op deze manier verkrijgt men een zuiver bouwverslag waaraan de schrijver (bouwer) alleen mag plaatsen. Is dit niet iet voor de moderatoren om deze 2e rubriek in het leven te roepen.
Door het vergallen van dit soort leden zijn er inmiddels al vele modelbouwers van het forum verdwenen.
Yess, Hans is back in town.,,,,Dit heeft mij heel goed gedaan en ook doen besluiten om in ieder geval mijn verslag van de 7P door te zetten hier.