Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar waarom die scharniertjes nou zo vreemd schuin op die deurtjes zitten is mij niet echt duidelijk.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat de groene patina de kleur van het dak van de toren krijgt? Is de levensduur van een schip voldoende? Nu is de 7P wel heel lang actief geweest.Hier een voorbeeld hoe dat op gebouwen gedaan wordt:
Bekijk bijlage 423387
Als je het in zout water kan leggen, zal dat best wel vlug gaan, maar ik zou dat toch niet aanraden als de plaatjes al op het schip zittenWeet iemand hoe lang het duurt voordat de groene patina de kleur van het dak van de toren krijgt?
Zelf heb ik het geprobeerd met koperchroom groen maar dat lukte niet echt. Daarna heb ik het maar gewoon geverfd.Als je het in zout water kan leggen, zal dat best wel vlug gaan, maar ik zou dat toch niet aanraden als de plaatjes al op het schip zitten![]()
Mooi!Zelf heb ik het geprobeerd met koperchroom groen maar dat lukte niet echt. Daarna heb ik het maar gewoon geverfd.Bekijk bijlage 423468 Bekijk bijlage 423469
Bedankt Hans. Daar hebben we wat aan. Ik heb de koperkleur daarom ook niet zo intens gemaakt als de kerktoren. Laat het lekker zo.Even off topic, ik zit voor mijn normale werk in koperen dakbedekking. Als je de natuur haar gang laat gaan duurt het tegenwoordig ruim 60 tot 100 jaar voordat koper groen wordt. In een zout klimaat gaat dat sneller, maar voor je een stabiel kopergroen hebt ben je ook vele jaren verder.
ik zit voor mijn normale werk in