Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ook weer teug uit de winterslaap zie ikHet is niet veel maar het begin is er weer. 1 kant klaar zover.
De twee kleine schotjes naast de deur lijken scheef te zitten maar dat is vertekening. Ze zitten vlak.
Morgen gaan we vrolijk verder weer. Ik moet de ruitjes ook nog van folie voorzien aan de binnenzijde.
Bekijk bijlage 423109
Gisteren het tweede torentje af gekregen. Hieronder een korte foto impressie, ook van het inwendige.
Natuurlijk moet eea nog af gewerkt worden, lijsten en versieringen erop. Maar ik zeg: tevreden!
De torentjes zitten ook nog los, alles moet nu goed drogen dan kan ik de bovenkant vlak werken en de torentjes definitief monteren. Natuurlijk nadat er geschilderd is.
Ik ben nu mijn hoofd aan het breken over hoe ik het potdeksel dak van de gallerij verder ga maken. Zeker het einde de ronding. Misschien dat maar in 2 of 3 rechte stukken?
Bekijk bijlage 423271
Bekijk bijlage 423272
Bekijk bijlage 423273
Bekijk bijlage 423274
Bekijk bijlage 423275
Bekijk bijlage 423276
Bekijk bijlage 423277
Bekijk bijlage 423278 Bekijk bijlage 423279
hoe ik het potdeksel dak van de gallerij verder ga maken. Zeker het einde de ronding
Als de scharnieren haaks op de deur zitten, wil de deur heel erg naar voren openvallen en krijg je hem bijna niet meer dicht, met de scharnieren horizontaal heb je dat probleem niet. Misschien?Ziet er Hoosterw strak uit Hans! Maar waarom die scharniertjes nou zo vreemd schuin op die deurtjes zitten is mij niet echt duidelijk. Wat Pingu zegt over dat koper lijkt me een puik idee.