Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Manual gyro calibratie vind ik geweldig. Ik bepaal wanneer het gebeurt.
Voor te armen moet je throttle en yaw eind points goed staan , anders lukt het niet..
Yup....zeer storend en bijna niet eruit te tunen zonder kp's idioot laag te houden, waar het niet meer zo strak blijft. LOS merk je er niks van. Zijn enkele mensen op de wereld die het wel eruit krijgenWat die hikjes betreft heb je gelijk, een OP doet dat soms. Stoort niet echt behalve bij FPV.
Zoiets zou het moeten zijn, maar nooit geprobeerd.Horizon zou iets tussen rate (enkel gyro) en level (gyro + acc) moeten zijn waarbij je loops en flips kan maken maar de naze toch terug rechttrekt als je de sticks loslaat.
Heb ook een BT, maar nog niet geprobeerd eerlijk gezegd. Nog steeds op defaultsJa, zo zie ik het ook, alleen vrees ik dat ik uit macht der gewoonte het dikwijls zal vergeten. Ik had al een MWii Tri en daarbij vergat ik het ook steeds weer.
Ga er vanavond een BT aanhangen zodat ik de Android kan meenemen naar het clubveldje voor afregelen. Lijkt me handiger dan de laptop en USB.
Yup....zeer storend en bijna niet eruit te tunen zonder kp's idioot laag te houden, waar het niet meer zo strak blijft. LOS merk je er niks van. Zijn enkele mensen op de wereld die het wel eruit krijgen![]()
Denk misschien dat de gyros op de andere kant van de wereld beter werkenJuz, maar dat is geen mens, eerder een tovenaar.![]()
Zo net even getest,
wat een ellende
4x gecrasht , 2 props kapot, veelste moeilijk , moet nog veel oefenen,
misschien toch op horizon mode vliegen
zal toch binnen kort eens komen kijken bij mensen die acro vliegen, want dit is totaal nieuw voor me!
als er iemand in de buurt van veldhoven, eindhoven, binnen kort gaat vliegen, wil ik toch ff komen kijken
![]()
Heb me quadcopter met naze32 eindelijk (wel een hele middag/avond bezig) "werkend" maar ben toch nog niet helemaal tevreden...
want:
Om te armen wou ik eigenlijk de stick procedure gebruiken.. dit kreeg ik niet werkend op een dx6i.. Houtje touwtje oplossing hierbij was arm aan de GEAR knop hangen.. Daarnaast blijft ie nog nasputteren als k m gedisarmed heb.. dat was bijna een vinger minder..
En ik moest de yaw en rudder kanalen reversen omdat ie anders hele rare dingen doet.. is dit gebruikelijk of heb ik weer iets fout gedaan ergens?
throttle staat min op 1009 center 1503 max 2000Je moet de 'travel adjust' van tenminste het throttle kanaal op 125% zetten (zowel voor min als max throttle). Als je dit niet doet dan komt de minimale waarde van het gas kanaal niet onder de waarde die nodig is om de boel te 'armen'.
Ga naar het menu wat in onderstaande video rond de 0:30 seconden zichtbaar is en verander daar waarde achter 'thro' van 100 in 125. Geef dan vol gas (het pijltje achter 'thro' zal dan omhoog gaan wijzen en verander dan ook weer de 100 in 125.
[media=youtube]okTWb0-iKHs[/media]
Heb je de boel al aan de MultiWii Conf / Baseflight GUI2 gehad zodat je kunt zijn wat de huidige waardes van je kanalen zijn?
mmkay met de garbungel 4 in 1 calibratie op de esc's gaan ze langzaam draaien als ik de arm switch flip.. nu nog op de stick manier uitvogelen ;pJa maar de yaw moet ook kloppen. Kijk in gui of alles goed reageert. Als je links gaat moet deze links uitslaan enz.
De endpoints inderdaad 1000-2000 bij alles behalve je schakelaars. Je esc's moeten goed gecalibreerd zijn volgens mincommand en maxthrottle.
Minrhrottle moet je zelf net zo ver aanpassen dat je motoren net bij armen gaan draaien.
Props moet je pas opzetten als je zeker weet dat alles goed armt disarmt.
@imperator
Wat precies vind je moeilijk? In acro mode vliegen?
Het is een van de 2 stick of switch. Als je switch aan hebt gevinkt kun je nooit via de stick armen.