Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yup! Acc hoef je niet te calibreren is mijn ervaring als deze een keer goed geleveled is, maar vlieg eigenlijk nooit atti veel.
yup je kan beide aansluiten.
Met alleen USB kun je nooit ontvanger informatie zien en instellen.
Heb je endpoints in je TX/RX goed ingesteld? En hoe probeer je te armen? Via stick command of een aparte kanaal?Krijg de mijne niet gearmd ? iemand een idee ?
je moet voor ACC volgende doen en laat maar weten wat je er dan van vindt.
set looptime = 3000
set acc_lpf_factor = 100
Vind het vele malen beter dan bij CC3D en ZEKER de rate! Die is niet te houden. Geen overshoots bij flips rolls en zeer stabiel vooral in de wind, waar CC3D snel hikjes begint te vertonen en drifting.
Heb dat driften niet ervaren. ACC ook netjes gecalibreerd neem ik aan? Deze moet eenmalig geleveld goed gebeuren als je dat nog niet wist?Stond al zo, had ik van je vorige post gelezen. Is niet slecht hoor, maar kan beter. Ik kan hem bij hoveren met een kleine stickbeweging wat kantelen en dan drift hij zo verder. Dat wordt wat afregelen.
Je weet dat ik geen goede rate vlieger ban, ik kan al in mijn tuin ermee vliegen en dat is al een hele vooruitgang. Maar zeker LOS is het me lastig als de kopter wat verder hangt. Wat die hikjes betreft heb je gelijk, een OP doet dat soms. Stoort niet echt behalve bij FPV.
Ja, maar throttle moet dan 0 zijn om te kunnen armen! Als je throttle endpoints niet goed ingesteld zijn, dan wil die dus nier armenendpoints ?
via aparte kanaal zie ook dat ie arm rood word
maar doet niks,
zal hem in die endpoints zijn
zie ook in jou plaatje, dat jij horizon en angel hebt aangevinkt, wat houd dat precies in ?