Multicopter Café

nou ik ben nieuw in de multirotor wereld en laat ik me voorstellen.
ik ben leon 16 jaar oud heb wel 6 keer gevlogen en mijn quadcopter totaal gecrasht en ga zaterdag 24 januarie een nieuwe halen om toch weer tekunnen vliegen ik kom uit ermelo en vlieg ook fpv en hoop aan wedstrijden mee tekunnen doen.

heeft iemand tips voor mij? ik wil graag leren hoe je front flips maakt barrel rolls lukt me al aardig ik vlieg gewoon hoog en doe men throttle naar beneden en gooi men aileron stick naar links of rechts en als ik rond ben weer throtle geven maar hoe gaat dat met flips dan?

Welkom LEONH. :)

if you don't Crash .. you Fly not Hard enough .. !!!

Edit: nee niet je throttle na beneden .. gewoon gas aan houden :) of meer !!!

Edit: nee niet je throttle na beneden .. gewoon gas aan houden :)
hey danny je weet dat ik een hex van jou neem omdat ik ben gecrashed en oke thx miss was de mijne niet goed afgesteld voordat want anders liet hij me niet

qis het echt die? wauw nick stuurde mij andere fotos die is super gaaf hoe vaak is er mee gevlogen? niet dat et wat uit maakt want hij is super vet maar zit ook echt alles er op wat je nu ziet?

Als je naar nick gaat zie je het wel ;) (zaterdag)
in Cafe kunnen mogen we geen verkoop Praat houden

App hem maar als je iets wilt weten ..!!!
heeft toch niks tedoen :D:D

Edit: nee niet je throttle na beneden .. gewoon gas aan houden :) of meer !!!
Mmmh, dan moet ik maar een keer gaan crashen. Is me nog niet gelukt na anderhalf jaar in de hobby [emoji1] Ik weet niet of ik daar wel of niet blij mee moet zijn [emoji16]

Angle niet want daar is je hellingshoek begrenst.
Angle en horizon mode te gelijk aan kan problemen geven als je hem op de kop probeert te gooien.
Let daar dus op met instellen.

Heeft iemand hier die balance connectors voor 3s lipo's ( dus met 4 draden).
Heeft iemand toevallig een verlengkabel voor de balance 3s connector van een lipo accu?
Ik krijg deze namelijk niet op internet vinden en de verlengkabel was ik vergeten om bij mn bestelling bij te doen bij de international warehouse.

Heeft iemand hier die balance connectors voor 3s lipo's ( dus met 4 draden).
Heeft iemand toevallig een verlengkabel voor de balance 3s connector van een lipo accu?
Ik krijg deze namelijk niet op internet vinden en de verlengkabel was ik vergeten om bij mn bestelling bij te doen bij de international warehouse.
Is het niet makkelijker om wat draadjes er tussen te solderen?

Dat gaat niet, ik wil namelijk de balance kabels inkorten omdat deze in de weg hangen, en een verlengkabel in mn balance Port van lipo lader steken.

waar zou ik een advertentie kunnen plaatsen? ik heb 2 gloed nieuwe 3s 2200mah 35-45c turnigy lipo's die ik niet nodig heb

Back