Multicopter Café

Hallo ik weet dat het hier niet hoort maar hier krijg ik snellere responce
Wie heeft nog een immersionrc rx liggen de unno dus niet diversitie voor een leuk prijsje?
Gr

woow, erachter komen dat de euro koers toch niet helemaal geweldig is. Voor 88 dollar 80 euro moeten betalen. Ik ben de tijd gewend van de 60 euro betalen.

woow, erachter komen dat de euro koers toch niet helemaal geweldig is. Voor 88 dollar 80 euro moeten betalen. Ik ben de tijd gewend van de 60 euro betalen.
Ik had precies hetzelfde. Denk elke keer mooi dat is lekker goedkoop. In een jaar tijd is het al €13/$100 duurder geworden.

Mij lukte het ook niet om filmpjes te vinden. Ik heb mijne iets meer dan een week geleden besteld van banggood. Wat was de leveringstijd?

Ik kocht hem bij gearbest.
De verzendtijd was rond de 20 dagen terwijl tot max 15 beloofd worden. Daarbij duurde het een week voor dat ze verzonden.
Voor mij geen Gearbest meer.

Ik heb vandaag bij BG de JJRC H6C New Version 2.4G 4CH Headless Mode Quadcopter with 2MP Camera bestelt.
Klein en heeft losse accu's die ik ook in mijn LadyBirds kan proppen.
Het headless systeem is makkelijk binnenshuis, en de camera met MicroSD kaart is ook mooi meegenomen.

ik zit hier te twijfel tussen motors voor een mini die ik binnenkort(binnen een maand) ga bestellen

ik twijfel tussen:
cobra 2204 1960kv
cobra 2204 2300kv

welke is het best met de gedachte dat ik later upgrade naar 4s lipo

en welke esc raden jullie dan aan (ik neem aan dat ik die oneshot pwm er op ga flashen)

Back