Multicopter Café

Heeft iemand hier die balance connectors voor 3s lipo's ( dus met 4 draden).
Heeft iemand toevallig een verlengkabel voor de balance 3s connector van een lipo accu?
Ik krijg deze namelijk niet op internet vinden en de verlengkabel was ik vergeten om bij mn bestelling bij te doen bij de international warehouse.

Dit bij Conrad in de zoekregel kopieren:

JST B5B-XH-A (LF)(SN) Male connector, recht RM 2,5 mm serie XH Rastermaat: 2.5 mm Aantal polen: 4 Nominale stroom: 3 A 1 stuks

Angle niet want daar is je hellingshoek begrenst.
Angle en horizon mode te gelijk aan kan problemen geven als je hem op de kop probeert te gooien.
Let daar dus op met instellen.
Ik heb een 3 standen switch gebruikt. Voor horizon, angele en manuel. Ik ben nog niet echt een manuel held vandaar dat ik het eens wou proberen in de andere modus

Iedereen die meegezocht heeft bedankt, kwam vandaag een 3s balance verleng kabel tegen voor 1.25 en 0.75 verzending + het is een nederlandse verkoper dus heb het binnen een week binnen via de post :)

Weet iemand nog een adresje in Nederland om snel een naze32 te scoren? Heb m'n aan puin gevlogen quad weer opgebouwd maar m'n naze32 is kapot en mrp is out of stock.

De nieuwe 600tvls zijn onderweg maar dat duurt erg lang: als ienand er nog een heeft zos hierboven aangeboden? Graag!

095fc783ada61f9bd9cfc4714a60e3d8.jpg

Laatst bewerkt:
Back