Multicopter Café

In dat geval wordt het tijd dat we een ervaringstopic krijgen, setup x (vooral frame, motor, prop), vliegstijl y, lipo z met vooral de c waarde en merk. En aangezien er velen met cobra's vliegen en qua frame minih of spider niet zo heel lastig toch?

Bij dji sets komt het wat minder precies omdat de vliegstijl daar vaak rustig mee is.

Ik merk gewoon dat de 25c snel inkakt: mijn vliegstijl is aangepast en sneller inmiddels
Meer bursts en rolls bv full throttle af en toe

Meer C is dan hendig en nodig
Ervaringstopic? Goed plan

Zal er een aanmaken

Leuk om te zien dit hoog hobby gehalte: mooi dat ie vliegt

Ik zie een nano tech 40C 3S lipo 1400mah bij HK staan die ik eens wil testen voor de BO mini H
Staat bij speciaal voor traxxas kan dat kwaad en is het gewoon een quad geschikte lipo?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...c_lipo_pack_tra2823_traxxas_1_16_models_.html

Zo nee? Welk alternatief is er?
Het enige speciaal voor Traxxass is de connector en mogelijk dat de afmetingen speciaal voor een Traxxas model zijn.

Heb zelf een 3s 4000mAh 'Traxxass' LiPo gehad en gewoon XT60 er op en vliegen. Had niet speciaal de neiging om laag bij de grond te blijven ofzo [emoji6]

Ik was een beetje op eBay aan het struinen en kwam een wifi zender tegen waarmee je je beeld van je Vrx kan uitzenden als wifi signaal naar een tablet of een smartphone.

Voor mij is het wel leuk om omstanders dan mee te kunnen laten kijken op hun eigen smartphone of vergelijkbaar apparaat, heeft iemand er al ervaring mee of het een beetje werkt?

Ik was een beetje op eBay aan het struinen en kwam een wifi zender tegen waarmee je je beeld van je Vrx kan uitzenden als wifi signaal naar een tablet of een smartphone.

Voor mij is het wel leuk om omstanders dan mee te kunnen laten kijken op hun eigen smartphone of vergelijkbaar apparaat, heeft iemand er al ervaring mee of het een beetje werkt?
Interessant, vooral voor de UHF vliegers onder ons. Heb je een link?

Hallo, een kennis van mij vliegt met het oude dji F450 model met 4500 mah 4S batterij. Dit lijkt mij wel wat overkill.. Zou dit niet beter een 3300 mah batterij zijn? En is 4S aan te raden op de oude 450?

122ca6edc0d9a91975f6f7b5f2126693.jpg

354167f1631cd0de06dddb00e8d5c120.jpg

Ik heb 4x cayenne 30a regelaars besteld. Krijg ik ze binnen, staat op de factuur ook mooi 4x 30a. Wat zit in de doos: 2x 30a en 2x 20a

Ja, ga ik ook doen. Ik heb de zender van psygho (mx-16 hott met smartbox) ook binnen. Ben er heel blij mee. En de 4 cobras van menno zijn ook binnen.

Waarschijnlijk hebben ze de 30a niet meer op voorraad. Dat ze dan gewoon 40a geven [emoji16]
Daar kan ik tenminste wat mee.

Edit:

Mailtje terug:

Er is iets fout gegaan en ze sturen vandaag nog 2 nieuwe 30 amp. De 20 amp moet ik terug sturen en de kosten krijg ik retour.

Das mooie service [emoji4]

Ik wil een nieuwe kabel bestellen voor de 4 regelaren van 30amp per stuk. Zou ik dan voor 12awg gaan of zou 14awg al genoeg zijn?

Laatst bewerkt:
Back