Multicopter Café

Waterkoeling is natuurlijk onzin, en een koper Heatpipe systeem ook...

Maar je kunt natuurlijk ergens airflow van je props via een sleuvje aftappen, of gewoon een ventilator mee aan boord nemen.

Ik heb hier een heel scala aan ventilatoren uit mijn Casemod tijdperk liggen... En ook ultra kleine (3x3cm) die bijna geen vermogen nodig hebben.

Een actieve luchtstroom is altijd beter dan passief koelen met een koellichaam.

Ik kan over een uur of 2 a 3 gaan knutselen, dus vanavond hebben we nog wel een update.

Heb hier nog zalman gerief liggen uit mijn mod periode , GPU wel te verstaan. Zou nog kunnen werken. Ook nog wat laptop koelvinnen van IBM liggen qua gewicht ook redelijk te doen hoor. Dus zo ver is het niet gezocht, mis enkel nog arctic silver ;-)

Heb hier nog zalman gerief liggen uit mijn mod periode , GPU wel te verstaan. Zou nog kunnen werken. Ook nog wat laptop koelvinnen van IBM liggen qua gewicht ook redelijk te doen hoor. Dus zo ver is het niet gezocht, mis enkel nog arctic silver ;-)

Arctic had ik al gehaald... Die pads die tussen de Turnigy ESC's zitten zijn ronduit waardeloos... en VEEL te dik.

Eventueel plaats ik Koper koelribben, maar eerst maar eens proberen met een hele kleine fan die op een te laag voltage draait... zeg maar.

Probleem met koel lichamen en ESC's is dat het meerdere chips zijn, die... tsja, bijna allemaal scheef zitten. Het koellichaam werkt dan echt niet zo als bij een CPU die uit 1 vlakke unit bestaat. Lappen werkt dan helemaal al niet.
Dit gaan we echt nooit voor elkaar krijgen bij ESC's ... dus vandaar eerst de fan, en dan verder kijken.

Overigens komen de voetjes van mijn quad van een Zalmann case... Ooit ook stukken uit een van hun HiFi kasten gebruikt... Blijft handig zo een oude voorraad aan casemod zooi....

weet iemand hoe je dit instelt bij YouTube ??
het gaat zich om het Einde met de 2 aanbevolen Vids
om een heel verhaal kort temaken check vanaf 4.00min tot einde

kan het zelf niet vinden bij instellingen enzz

bedankt alvast :proost:

Laatst bewerkt door een moderator:
kwam deze Einde's al vaker tegen en vindt ze best COOL :p

heb wel zelf op het einde van me Vids een Aanbevolen video die dan onder in beeld komt geduurde 15sec
maar vind deze optie nergens en met mijn imovi gaat dat niet ..,
zal eens verder gaan pluizen ..

thanks anyway ;)

Thanks menno .. dat is em !!!!!

EDIT: die had ik al gebruikt als aanbevolen video (in al mijn VIDS)
maar kijk eens na het VB een pagina terug .. wat die PILOOT heeft is toch iets anders en veel groter !!!!

Ik heb er nog eens naar gekeken.

Normaal gesproken zie je de opmerkingen ofwel annotaties bij Youtube niet op je mobieltje. Bij de video die jij als voorbeeld hebt gegeven zie je de opmerkingen en de 2 andere filmpjes wel op een mobieltje echter zijn ze niet aan te klikken.

Ik weet dan ook bijna zeker dat de maker van de video die thumbnails er al in bijvoorbeeld Vegas in heeft gemonteerd, later in Youtube kun je er dan een soort van hotspot op zetten met een link naar de video.

Onderstaande video legt het goed uit:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back