Multicopter Café

Ja heb het ook gehad.. maar heb nu echt nergens meer last van alleen van soms ren wobbel maar dat komt door dat de nazafc niet zo wild is van me frame:D...

ohja vandaag ook beste crash gehad mooi fpv vliegen en voorbij mij vliegen en voor huis langs geeb storing om me 5.8 maar helaas stoorde me 2.4 wel en heb geen failsave dus van 30 meter boem naar beneden ooops:D schade valt tot zover mee lipo ziet er wat raar uit en 3 led lampjes van led stip hebben het begeven.. en waarschijnlijk me condensator van schone stroom ook stuk maar het frame heeft de crash met flag en wimpel overleefd... stond zelf 150 meter verder en kon de knal achterhuis goed horen:D.

Patrick

Heb je de V1 of V2? Ik vlieg met V2 en ik verbaas me erover wat hij me tot nu toe vergeven heeft. Nergens last van!

V1 LITE...

De zon hing zeg maar... bijna onder.

Dit was 15 seconden voor de crash... onboard.

sun.png

Laatst bewerkt:
V1 LITE...

De zon hing zeg maar... bijna onder.

V1 of V2 is het verschil niet, ook de eerste paar batches van de Naza V2 hebben er last van (zo ook de mijne), met een tapeje er op gaat het prima. Het gaat namelijk niet om de zwarte buiten behuizing, die laat nogsteeds licht door. De nieuwere versie van de Naza V2 hebben daadwerkelijk afgeschermde barometers, alleen deze hebben geen last meer van hoogteverlies.

Wel heb ik dat als ik een snelle yaw geef hij een 'hupsje' maakt, klinkt dat bekend bij iemand? Na een yaw versnelt hij hoorbaar de motoren en gaat iets omhoog, vervolgens komt hij weer omlaag. Soms leidt dat tot instabiliteit, maar ook niet altijd... Dat probleem staat overigens compleet los van het barometer probleem, ook met tape doet hij dit.

je kan proberen er met een zaklamp doorheen teschijnen
meestal zie je het licht er dan doorheen komen
gewoon afplakken .. dan weet je het zeker

WTF... een jaar lang probleemloos op een Multiwii gevlogen, ik installeer de Naza en het ding flikkert gewoon willekeurig zomaar uit de lucht.

Beetje rond vliegen ... beetje bochten maken... en Hop ... regelrecht naar beneden met "erratic" motor gedrag...

Nog een keer proberen, en nu maar even gewoon hoveren.. Ding doet het perfect, dus ik vlieg 10 meter verder en ga daar hangen, weer doet hij het goed... na 15 seconden hangen... Hop flikkert weer uit de lucht...

Niet tegen Markjuhh zeggen :)

Gewoon multiwii blijven man.
Toen ik naza vloog had ik ook zo rare dingen.
Naza besloot opeens vol gas omhoog te vliegen en zo van die dingen of rechts te gaan terwijl ik wou links gaan.
En hij was afgetaped waar het moet enzo dus de baro ed was het niet.

Hahaha is dat serieus... Hakken die meer geluid maken dan zo'n Phantom... Ik weet dat ik er in ieder geval helemaal gek van zou worden, nee doe dan maar zo'n spider die ze ook bij grote voetbalwedstrijden gebruiken...

Spits! kom op zeg... Zoiets kan je toch niet serieus over nemen?

heb em laatst ook afgeplakt,toen ik bezig was heb ik ma beide kanten gedaan...
@hans,dacht ik ook hihi,zal nooit slecht zijn...

Je ziet in een lamp wel een "hoesje / kapje" om de baro zitten. Hiermee herken je de verschillend eversies. (idd linkerkant) Maar ik plak ze altijd af.. beide kanten.. lijkt ook beter. ;)

Zou het kwaad doen als ik ESCs ga stapelen?
Ik wil eigenlijk 2 stapels van ieder 2 escs maken. Dus dan liggen ze boven elkaar met bv wat rubber ertussen.

Warmte is geen probleem. Dat fix ik wel. Maar zouden ze storen als ze dicht op elkaar zitten.

Ik heb ze nu heel dicht bij elkaar liggen. Dus verwacht eigenlijk niet echt een probleem.

Ik denk dat het wel kan (nadruk op denk, heb het zelf niet geprobeerd) maar je moet inderdaad goed op hitte passen, dus een beetje overspecced ESC's kopen en dan moet het wel goed komen. Heb er ook wel aan gedacht maar nooit echt geprobeerd.

Back