Multicopter Café

Lekker begin van het jaar.. :)

Beste wensen uiteraard,

Ik ben net een beetje aan het her-onderoeken over de motoren die ik gebruik, en door mijn verschillende veranderingen aan het frame en props en accu, zit ik echt drastisch ver naast de ideale setup voor die motoren...

Echt ook gewoon HE-LE-MAAL verkeerd :)

Dus... uhhh.. .ff terug de boeken in als voornemen ...

Edit: wat betekend dat hij 4x efficiënter zou kunnen zijn... VIER KEER!!!!

Maak daar maar 6 van :) ik zoek er ook nog minimaal 4 voor mijn eigen ;) , liefst 5 (1 voor op reserve)

Het zijn de hobbyking blue 12 ampere...

Een idee is de 12 amps afro's te nemen, of anderen op basis van de SS van HK of de turnigy. Zit hier ook te dubben..
Kan ze ook nergens op voorraad vinden...

Ik heb ook wat afros besteld voordat die op zijn. Afros kun je serieel via de servo stekker flashen met nieuwere simonk. Je hoeft dus niet iedere keer de krimpkous erafhalen. Lekker makkelijk! En ze kunnen tot 4S als het moet ;)

Woot... check deze

RCX-CF250-HEX-P1-RCX-CF250-6-Axis-Hexacopter-Barebone-Frame-01.jpg

RCX-CF330

Leuk speelgoed voor 25 dollar....

Ik heb ook wat afros besteld voordat die op zijn. Afros kun je serieel via de servo stekker flashen met nieuwere simonk. Je hoeft dus niet iedere keer de krimpkous erafhalen. Lekker makkelijk! En ze kunnen tot 4S als het moet ;)

Dat kan als goed is met iedere (eenmaal) geflashde simonK Dus enkel de eerste keer moet je even "rottig" doen. Daarna kan je dit via de servo stekker doen, als goed is.
Heb het nooit geprobeerd of het zo is, maar heb het van horen zeggen..

Heeft iemand hier nog 1 nieuw exemplaar van de ZMR (of RCX) 1804 2400kv motor liggen die ik over kan nemen?

Ik wil er graag nog eentje voor op mijn testbank.

Laaatste dag vakantie..... windkracht 4

Mark of lennie als een van jullie vandaag gaat vliegen hoor ik het graag.

Ik ben btw op zoek naar een GPS module voor mijn Crius Multiwii AIO Pro...
Dus als iemand die heeft :) Pik ik hem vandaag nog op :)

Laatst bewerkt:
Ik wil nog wel ff vliegen, maar heb op t moment alleen mohawk luchtwaardig. Waar en hoelaat had je in gedachten?

Ik wil nog wel ff vliegen, maar heb op t moment alleen mohawk luchtwaardig. Waar en hoelaat had je in gedachten?

De wind begint nu een beetje te zakken... dus iets later op de dag. Tegen 3 uur of zo?

Ik kan naar Gilze komen op dat veld waar we de eerste keer ook waren... Of als je iets beters weet?

Ik weet niet of je een auto hebt..

Momenteel is het overigens windkracht 5...
Overzicht van actuele wind in Nederland - Buienradar.nl

3uur oud vvGilze, moet lukken.
Heb helaas alleen een scooter.
Tilburg is evt ook te doen, maar dan blijft er minder tijd over om te laden.

3uur oud vvGilze, moet lukken.
Heb helaas alleen een scooter.
Tilburg is evt ook te doen, maar dan blijft er minder tijd over om te laden.

Doe we Gilze...
Ik rij zo even naar Toemen om een lipo pieper te halen.... dan laat ik iets weten.
(WC overweegt toch ook een Naza Lite met GPS mee te nemen.... )

Back