Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zozo het internet werkt ook weer hier. Lag er heel de dag uit in polen hier.
Zo dadelijk gaan we de stad nog even in inkopen doen.
Morgen mss lekker vliegweer hier dan gaan we er weer vol voor.
Hey dude.. 3x raden wat er vandaag ineens op de mat lag.. met een geprint stickertje erop van post.nl.. anyways.. heb ze gelijk geflashed, maar kon ze niet meer op de bus doen.. (vuurwerkgleuf.. aso jeugd tegenwoordig..) maandag gaan ze op de terugweg..
Vandaag overgekocht Spektrum DX7S voor 160 euro met AR8000 ontvanger. Nog geen jaartje oud en nieuw uitziend. Goede deal toch voor mijn aankomende DJI F450. Wordt veel lezen, want heb nog nooit gevlogen.
@ dannymetal. zojuist je video deel3 bekeken. ik vind dat je een medaille verdiend als je zo durft te vliegen. 2 vraagjes: wel eens aan zijwieltjes gedacht?? en heb je aandelen in een propeller fabriek. ga zo door, ik vind het groots.
Je ken wel merken dat danny hellaas afwezig is zooo stil hier , haha , he nick ( crash lama) hoe is jou crash verlopen? Nog flinke schade gehad? Want ging niet bepaald zacht...
Even de laatste hand leggen aan mijn nieuwe geoptimaliseerde en gestylde frame en dan naar buiten. Ik hoop dat ik op tijd klaar ben want het is prachtig weer in Brabant.
Beste heren,
Gisteren mijn Blue serie 30A regelaar otvangen en omgeflashed naar simonk software.
Hierna de APM2.5 regelaar aangesloten, motors op output 1t/m4 en de 8ch ontvanger op de 8 ingangen.
In mission planner de easy guide setup uitgevoerd en alle sensors gekalibreerd. Hier geprobeerd te armen wat lukt en de motors begonnen te spinnen en de copter reageerde zoals het hoorde.
Vanmorgen de flight modes, pid waardes een beetje aangepast en nadien kreeg ik het bord wel gearmed, maar de ESC's willen maar niet in actie komen. Als ik ze kalibreer met de pass-throu mode van de APM dan kan ik ze prima kalibreren, maar toch werken ze niet.
Als ik de regelaar in de ontvanger stop hoor ik een deuntje en toon dat hij klaar is, via de apm hoor ik het deuntje wel, maar niet de klaar voor gebruik toon. Heb diverse keren de apm geflashed maar nog geen resultaat.
Tja Thom, kerst,kerst,kerst....geen tijd voor gehad, kelder opgeruimd na heel wat teken en freeswerk.
Eerst mijn carbon Flip afgewerkt met CFK armen.. 6,3mm dik, is ie effe mee bezig, maar het resultaat is er ook na
Daarna over van 4 naar 6 armpjes..:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Ben benieuwd naar jouw resultaat, nog een paar nachtjes slapen (of niet slapen natuurlijk) maar dan...show it to us....
De problemen met de APM zijn opgelost. Firmware en EEPROM!! gecleared en toen opnieuw geflashed, sensors calibreren en hij heeft een stukje gehovered in de tuin tot ongeveer 30cm
Eerst maar eens alle parameters doorzoeken en uitzoeken wat alles, pid waardes afstellen en dan inderdaad flink oefenen, nu even alles netjes wegwerken en zo meteen post ik wel een foto
Vandaag een tijdje zitten hobbyen en de quad zover af dat ik morgen hopelijk kan gaan vliegen!
Nog een vraagje, kan het kwaad dat de flight controller niet in het midden zit? of zal ik het verplaatsen naar het midden toe.
Zo komt het namelijk wel mooi uit met de kabel management.
Overzicht van het "werkplek"
Close-up radio ontvanger.
Power distri bord wel nog aangepast moet worden.
Alle kabels zoveel mogelijk tussen de frame platen geplaatst.