Multicopter Café

Broodjes en billenkoek? Voorlezen?
Jongens niet te intiem he... anders moeten we het symbool van MCOL aanpassen in een knuffelbeer

kan niet meer reageren in het verkoop-hoekje :(
heeft nog iemand hier last van ?!?
heb me al eens uitgelogd en weer ingelogd maar blijft het zelfde ?!
er staat namelijk geen blok meer onder met snelle reaktie
heb ook al contact opgenomen met de Admins maar vinden het ook raar
ben ik de enigste met het probleem ?!

als ik post-reply duw krijg ik deze mededeling:

DannyMetall, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Uitloggen Home

heb ook hetzelfde probleem en bericht

Probeer m eerst maar met de 2830-11 motoren en 9x4.7 props, als dat niet bevalt kan je altijd nog voor andere motoren kijken.

Probeer m eerst maar met de 2830-11 motoren en 9x4.7 props, als dat niet bevalt kan je altijd nog voor andere motoren kijken.

De 2830 motors met spantang prop adapters vind ik maar niks.
Zonder propeller draaien ze al niet 100% recht. Daarom zoek ik goeie motors waar de prop adapter erop geschroefd wordt.

Is het dan de motoras of de propadapter die krom is?
Ik gebruik die motoren volop en heb eigenlijk maar 1x slechte motoren binnen gekregen.
Na contact met de HK helpdesk zelfs credits voor terug gekregen.

van 2 stuks zijn de assen een beetje krom.
En de prop adapters zijn zelf ook krom
(ook waarschijnlijk omdat ik ze heb vastgehouden met een punttang om er borgmoeren op te draaien..)

Met een tang is het idd gelijk krom.
Props en adapters zijn redelijk gevoelig, dus altijd met de hand vasthouden en met een passende sleutel de moer aandraaien.

Passende ringsleutel heb ik wel..

Eerst had ik er originele moeren erop gedraaid, alleen tijdens de eerst maiden flight is er een losgetrilt..
Toen heb ik er borgmoeren op gedraaid alleen moest ik de prop adapter vasthouden anders kreeg ik de moertjes niet los.

Wat is een beter manier om ze vast te zetten?

Passende ringsleutel heb ik wel..

Eerst had ik er originele moeren erop gedraaid, alleen tijdens de eerst maiden flight is er een losgetrilt..
Toen heb ik er borgmoeren op gedraaid alleen moest ik de prop adapter vasthouden anders kreeg ik de moertjes niet los.

Wat is een beter manier om ze vast te zetten?

Links en rechts draaiend schroefdraad waardoor de prop zichzelf klem draait.
Ik heb ze gekocht voor mijn tiger motoren voor enkele euro's de stuk.

Ik doe zelf altijd een klein druppeltje locktight op de motoras zodat de propadapter lekker vast komt te zitten op de as.
Dan is los en vastdraaien een stuk makkelijker want dan kan je de motor zelf tegenhouden.

Ga ik doen als ik morgen prop adapters kan vinden !
Quad is nu helemaal compleet op degelijke prop adapters na.. Draadloze telemetry, gps, verlichting.

Enkele foto's

Totaal zicht + werkplaats :p.
full

Close up.
full

GPS en Compass module.
full

Zelf gemaakte 4 kanaals driverprint voor leds en buzzer.
full

Zelf gemaakte PDW print.
full

Vliegklaar gewicht van 1476 gram.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back