Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zijn hier al quadcopter fanaten die de nieuwste hype "soft mounten" van de motoren hebben geprobeerd? hoor er veel goede dingen over!!
Ik denk dat het alleen maar nadelig kan werken bij snelle bewegingen.
Motor trillingen zijn zo vast minder maar bij een snelle veranderingen van richting blijft de propeller (incl motor) achter en krijg je daar een korte verstoring van balans.
Dat is met zwakke propsavers ook.
Dan is het idd weer zo'n hype omdat iemand zegt dat het beter is moet iedereen het hebben.
Beter gewoon alles goed balanceren.
Een vriend van mij heeft een phantom 3 4k en hij heeft veel last van uitvallende beelden op zijn telefoon op de afstandbediening hoe kan dit komen?
heb nu d shot eraf gegooid en multishot erop dat lijkt beter te werken nu ff lipo's laden en echt testen ipv kleine punch out in de achtertuinZou het de gevoeligere gyro niet zijn?...bij meer vibraties kan desync ontstaan (gyro krijgt het niet meer gecorigeerd)...misschien je boardje (beter) soft-mounten?
waarom vallen mijn quads uit de lucht met f3 en f4 bordjes?bij vol gas dipt hij aan een kant en valt dan uit de lucht.Zelfde setup maar dan met naze bordje niks geen problemen dus esc of motor niet goed lijkt me uitgesloten.Misschien dat d shot 600 of 300 er iets mee te maken heeft want die werken niet op mijn naze 32.Kan alleen maar dingen vinden over slechte motor of esc maar dat lijkt me uitgesloten want bordje veranderen en weg probleem.
Ik ben zelf erg te spreken over dit HolyBro Kakute AllinOne board: http://www.gearbest.com/multi-rotor-parts/pp_470680.html
PDB, +FC + OSD. Zit in de Fuuton 200, en is daardoor erg licht, maar werkt prima. OSD ook in te stellen via de zender, met on screen menu
Iemand ook al eens meegemaakt dat een koper op Marktplaats een adres in Italië gebruikt en betaling wil doen via WellsFargo, met de voorwaarde dat de bank pas het geld overboekt naar je rekening als je naar 1 of ander email adres een geldig tracking nummer mailt? Ik heb er mijn twijfels over, heeft alles van oplichting...